Registre d'activitats de tractament
1. ALTS CÀRRECS I MEMBRES DEL CONSISTORI
Finalitats:
- Informar els alts càrrecs i membres del consistori sobre els actes protocol·laris organitzats per l'Ajuntament de Rubí. Tenir registre de tots els bens patrimonials de la ciutat
Categoria interessats:
- Alts càrrecs i membres del consistori
Categoria dades personals:
- Dades de caràcter identificatiu
- Dades economico-financeres i d’assegurances
Categoria destinataris:
- No hi ha cessió de dades
Transferències:
- Sense transferències
Base jurídica del tractament:
- Consentiment de l'interessat
2. USUARIS XARXES SOCIALS I PÀGINES WEB
Finalitats:
- Informar sobre els actes i accions realitzades a nivell de ciutat. Gestionar les sol·licituds d'informació i queixes rebudes.
Categoría interesats:
- Usuaris de les xarxes socials i de les pàgines web
Categoria dudes personals:
- Dades de caràcter identificatiu
Categoria destinataris:
- No hi ha cessió de dades
Trasnferencies:
- Sense transferències
Base juridica:
- Consentiment de l'interessat.
3. CASAMENTS CIVILS
Finalitats:
- Gestionar les sol·licituds de celebració de casaments civils a l'Ajuntament de Rubí
Categoría interesats:
- Parella sol·licitant de la celebració del casament, Testimonis
Categoria dudes personals:
- Dades de caràcter identificatiu
- Dades de característiques personals
Categoria destinataris:
- Registre civil
Trasnferencies:
- Sense transferències
Base juridica:
- Llei 25/2010, del 29 de juliol, del llibre segon del Codi civil de Catalunya, relatiu a la persona i la família.
4. GRAVACIONS DEL PLE MUNICIPAL
Finalitats:
- Facilitar l'accés als ciutadans a les gravacions del Ple municipal
Categoría interesats:
- Propi interessat o representant legal
Categoria dudes personals:
- Dades de caràcter identificatiu
Categoria destinataris:
- Les dades quedaran enregistrades a la pàgina web de l'Ajuntament de Rubí
Trasnferencies:
- Sense transferències
Base juridica:
- Llei 40/2015, 1 octubre, de règim jurídic del sector públic.
5. REGISTRE DE DECRETS I ACTES
Finalitats:
- Arxiu i gestió documental dels decrets i actes emesos per l'Ajuntament
Categoría interesats:
- Treballadors de l'Ajuntament i/o càrrecs polítics
Categoria dudes personals:
- Dades de caràcter identificatiu
Categoria destinataris:
- No hi ha cessió de dades
Trasnferencies:
- Sense transferències
Base juridica:
- Llei 40/2015, 1 octubre, de règim jurídic del sector públic.
6. REGISTRE MUNICIPAL D'UNIONS ESTABLES DE PARELLES
Finalitats:
- Expedir certificats d'unions estables de parella i realitzar cessaments d'unions estables
Categoría interesats:
- Treballadors de l'Ajuntament i/o càrrecs polítics
Categoria dudes personals:
- Dades de caràcter identificatiu
Categoria destinataris:
- No hi ha cessió de dades
Trasnferencies:
- Sense transferències
Base juridica:
- No es realitzen més registres. És un repositori de consulta i baixes.
7. ARXIU MUNICIPAL
Finalitats:
- Gestió de la documentació emmagatzemada a l'arxiu. Gestió de préstecs interns.
Categoría interesats:
- Treballadors de l'Ajuntament
Categoria dudes personals:
- Dades de caràcter identificatiu
Categoria destinataris:
- No hi ha cessió de dades
Trasnferencies:
- Sense transferències
Base juridica:
- Llei 10/2001 de 13 de juliol, d'arxius i documents, llei 19/2014, del 29 de desembre, de transparència, accés a la informació pública i bon govern.
8. ADMINISTRACIÓ I COMPTABILITAT
Finalitats:
- Gestió econòmica de l'Ajuntament, realitzant els processos habituals de gestió d'administració i comptabilitat
Categoría interesats:
- Persones representants dels proveïdors de béns i serveis
Categoria dudes personals:
- Dades de caràcter identificatiu
Categoria destinataris:
- Sindicatura de Comptes de la Generalitat de Catalunya. Altres administracions públiques Seguretat Social. Bancs, caixes d'estalvi i rurals.
Trasnferencies:
- Sense transferències
Base juridica:
- Exercici de potestats municipals.
9. GESTIÓ DE TRIBUTS LOCALS I TAXES
Finalitats:
- Gestió de la recaptació dels tributs municipals als quals està subjecte el contribuent. Realització de certificats de recaptació.
Categoría interesats:
- Contribuents i representant legal del contribuent (persones físiques i representants de persones jurídiques obligades al pagament dels tributs i taxes locals)
Categoria dudes personals:
- Dades relatives a la comissió d’infraccions
penals o administratives - Dades de caràcter identificatiu.
- Dades de circumstàncies socials.
- Dades d’informació comercial.
- Dades economico-financeres i
d’assegurances.
Categoria destinataris:
- Organisme de gestió tributària de la Diputació de Barcelona, Gerència regional del Cadastre de Catalunya. Altres Admisnitracions públiques.
Trasnferencies:
- Sense transferències
Base juridica:
- Llei reguladora de les hisendes locals, llei general tributària, llei 39/2015.
10. TERCERS / PROVEÏDORS
Finalitats:
- Gestió d'adjudicacions, factures, pagaments i transferències, gestió comptable i garanties bancàries.
Categoría interesats:
- Persones físiques, representants legals de persones jurídiques que mantenen relacions econòmiques amb l'Ajuntament de Rubí.
Categoria dudes personals:
- -Dades de caràcter identificatiu.
- Dades d’informació comercial.
- Dades economico-financeres i
d’assegurances.
Categoria destinataris:
- Administració tributaria
Trasnferencies:
- Sense transferències.
Base juridica:
- Exercici de potestats municipals.
11. CEMENTIRI
Finalitats:
- Gestió de les sol·licituds de duplicat de títol de nínxols dels cementiris municipals
Categoría interesats:
- Titulars dels títols de sepultura
Categoria dudes personals:
- Dades de caràcter identificatiu.
- Dades de característiques personals
Categoria destinataris:
- Organisme de gestió tributària
Trasnferencies:
- Sense transferències
Base juridica:
- Art. 25 LRBRL.
12. SUBVENCIONS
Finalitats:
- Gestió de subvencions i ajuts davant de pagament de tributs i taxes. Gestió de les sol·licituds de bonificació de l'IBI per a famílies nombroses.
Categoría interesats:
- Contribuents que sol·liciten una subvenció o ajut pel pagament de tributs i taxes. Tercers al càrrec del contribuent.
Categoria dudes personals:
- -Dades especialment protegides
- Dades relatives a infraccions
- Dades identificatives
- Dades personals
- Dades de circunstàncies socials
- Dades académiques i profesionals
- Dades del lloc de treball
- Dades economiques-financeres
Categoria destinataris:
- Sindicatura de Comptes de la Generalitat de Catalunya. Altres administracions públiques. Seguretat Social. Bancs, caixes d'estalvi i rurals.
Trasnferències:
- Sense transferències
Base jurídica del tractament:
- Llei 38/2003 General de Subvencions, Reial Decret Legislatiu 2/2004 de 5 de març pel qual s'aprova el text refós de la Llei reguladora de les hisendes locals.
13. GESTIÓ DEL PERSONAL
Finalitats:
- Gestió, manteniment i control de les nòmines de tot el personal de l'Ajuntament de Rubí, així com qualsevol gestió relacionada amb la seva posició de treball a l'Ajuntament. Gestió del control de presència. Gestió i realització de formacions al personal de l'Ajuntament. Gestió de les comunicacions internes.
Categoría interesats:
- Personal de l'Ajuntament de Rubí
Categoria dudes personals:
- Dades especialment protegides
- Dades relatives a infraccions
- Dades identificatives
- Dades personals
- Dades de circunstàncies socials
- Dades académiques i profesionals
- Dades del lloc de treball
- Dades economiques-financeres
Categoria destinataris:
- Empresa de riscos laborals i vigilància de la salut i OAC.
Trasnferències:
- No hi ha transferències internacionals de dades
Base jurídica del tractament:
- Llei 7/2007, de 12 d'abril, de l'estatut bàsic de l'empleat públic.
14. SELECCIÓ DE PERSONAL
Finalitats:
- Gestió dels processos de selecció del personal de l'Ajuntament de Rubí
Categoría interesats:
- Candidats a un lloc de treball a l'Ajuntament de Rubí
Categoria dudes personals:
- Dades identificatives
- Dades personals
- Dades de circunstàncies socials
- Dades académiques i profesionals
- Dades del lloc de treball
Categoria destinataris:
- No hi ha cessió de dades
Trasnferències:
- No hi ha transferències internacionals de dades
Base jurídica del tractament:
- Llei 7/2007, de 12 d'abril, de l'estatut bàsic de l'empleat públic, Real Decret 128/2018, de 16 de març, pel que es regula el r``egim jurídic dels funcionaris de l'administració local amb.
15. REGISTRE D'ENTRADA I SORTIDA
Finalitats:
- Gestió i control de les entrades i sortides de documentació
Categoría interesats:
- Persones físiques i representants de persones jurídiques que presenten sol·licituds a l'Ajuntament de Rubí
Categoria dudes personals:
- Dades de caràcter identificatiu.
Categoria destinataris:
- No hi ha cessió de dades
Trasnferències:
- Sense transferències
Base jurídica del tractament:
- Art. 38.1 Llei 30/1992, art. 16 Llei 39/2015, art. 41 Llei 26/2010 i art. 151 RD 2568/1986
16. BÚSTIA DE QUEIXES I SUGGERIMENTS
Finalitats:
- Gestió i resposta a les queixes, suggeriments i altres comunicacions dels ciutadans amb l'Ajuntament de Rubí
Categoría interesats:
- Persones físiques i representants de persones jurídiques que presenten queixes i suggeriments a l'Ajuntament de Rubí
Categoria dudes personals:
- Dades de caràcter identificatiu.
Categoria destinataris:
- No hi ha cessió de dades
Trasnferències:
- Sense transferències
Base jurídica del tractament:
- Art. 70 Llei 39/2015 d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
17. PADRÓ MUNICIPAL
Finalitats:
- Controlar i gestionar les dades dels ciutadans inscrits en el terme municipal. Control i gestió de les altes, canvis de domicili i modificacions al padró municipal. Realització de certificats d'empadronament, històrics d'empadronament, de convivència i històrics de convivència. Renovació d'expedients per a estrangers no comunitaris. Gestió de les sol·licituds de volants informatius de residència, convivència i històric
Categoría interesats:
- Persones físiques empadronades o que sol·liciten empadronament a la ciutat. Persones a qui s'autoritza l'empadronament.
Categoria dudes personals:
- Dades de caràcter identificatiu.
- Dades de característiques personals
- Dades acadèmiques i professionals
- Dades d’ocupació laboral
Categoria destinataris:
- Administracions Públiques
Trasnferències:
- Sense transferències.
Base jurídica del tractament:
- Art. 17.1 llei reguladora de les bases de règim local Art. 42.1 Llei municipal i de règim local de Catalunya.
18. SOL·LICITUD D'EXERCICI DELS DRETS RELACIONATS EN PROTECCIÓ DE DADES
Finalitats:
- Controlar i gestionar l'exercici per part del ciutadà de qualsevol dret relacionat amb la protecció de dades
Categoría interesats:
- Persones físiques que sol·licitin l'exercici dels seus drets així com dels seus representants
Categoria dudes personals:
- Dades de caràcter identificatiu.
Categoria destinataris:
- Autoritat catalana de protecció de dades o agència espanyola de protecció de dades
Trasnferències:
- Sense transferències
Base jurídica del tractament:
- Reglament (UE) 679/2016 de Protecció de Dades.
19. CERTIFICATS DIGITALS - REVISAR
Finalitats:
- Control i gestió dels certificats digitals del personal i càrrecs polítics de l'Ajuntament de Rubí. Control i gestió dels certificats digitals dels ciutadans que es relacionen amb l'Ajuntament de Rubí a través de l'Administració electrònica
Categoría interesats:
- Personal de l'Ajuntament de Rubí. Càrrecs polítics de l'Ajuntament de Rubí.
Categoria dudes personals:
- Dades de caràcter identificatiu.
Categoria destinataris:
- No hi ha cessió de dades
Trasnferències:
- Sense transferències
Base jurídica del tractament:
- Llei 39/2015 d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
20. GESTIÓ DE LLICÈNCIES MUNICIPALS
Finalitats:
- Gestió de les llicències d'activitats i d'obres. Gestió de la recollida i tractament de residus comercials i industrials.
Categoría interesats:
- Persones físiques i/o el representant de persones jurídiques que sol·liciten l'obtenció d'una llicència d'obra o activitat
Categoria dudes personals:
- Dades de caràcter identificatiu.
Categoria destinataris:
- No hi ha cessió de dades
Trasnferències:
- No hi ha transferències internacionals de dades
Base jurídica del tractament:
- Art. 234 i 235 Llei municipal i de règim local de Catalunya, art. 88 i 90 Text refós règim local Art. 235