Casals de juliol i agost
Cada mes de juliol ─excepcionalment, enguany s'ha ampliat també a l'agost─, diverses AMPA i AFA de les escoles públiques de la ciutat organitzen casals d'estiu adreçats a nens i nenes de 3 a 12 anys.
Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte
Amb aquesta finalitat, promou i dona suport a un conjunt d’activitats que han de permetre als infants i joves gaudir d’una oferta de qualitat. L’Ajuntament de Rubí posa els mitjans necessaris perquè aquesta oferta sigui també assequible a tothom i vetlla perquè s'extremin en tot moment les mesures per preservar la salut dels infants.
Aquest any, més que mai, els infants i joves han de recuperar les activitats en grup i l’aprenentatge en el lleure i la diversió. Aquestes activitats milloren el creixement integral de la persona i, a més, s’aprofita l’estiu per gaudir i aprendre.
Cada mes de juliol ─excepcionalment, enguany s'ha ampliat també a l'agost─, diverses AMPA i AFA de les escoles públiques de la ciutat organitzen casals d'estiu adreçats a nens i nenes de 3 a 12 anys.
L’Escola d’Art i Disseny edRa i l’Escola Municipal de Música Pere Burés ofereixen un casal artístic interdisciplinari que uneix la música i les arts plàstiques.
Des de mitjans de març s’ha vist aturada l’activitat educativa presencial i això ha comportat notables dificultats en l’assoliment de les competències acadèmiques que es treballen als centres educatius.
Des del 2016, el Centre d'Educació Especial de Ca n'Oriol forma part de l'oferta de casals d'estiu gràcies a la iniciativa de l'AMPA de l'escola i el suport econòmic de l'Ajuntament de Rubí.