Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Arxiu Municipal L’Arxiu Municipal és el servei que s’encarrega de rebre, conservar, organitzar i posar a l’abast de la pròpia administració i del públic en general la documentació generada per l’Ajuntament de Rubí al llarg del temps, i també la documentació històrica que li han cedit particulars, entitats o empreses. https://www.rubi.cat/ca/rubi-ciutat/arxiu-municipal/@@images/image/preview

Arxiu Municipal

L’Arxiu Municipal és el servei que s’encarrega de rebre, conservar, organitzar i posar a l’abast de la pròpia administració i del públic en general la documentació generada per l’Ajuntament de Rubí al llarg del temps, i també la documentació històrica que li han cedit particulars, entitats o empreses.

Què és l'Arxiu?

L’Arxiu Municipal és el servei que s’encarrega de rebre, conservar, organitzar i posar a l’abast de la pròpia administració i del públic en general la documentació generada per l’Ajuntament de Rubí al llarg del temps, i també la documentació històrica que li han cedit particulars, entitats o empreses.
Fons documentals

Fons documentals

L’Arxiu Municipal custodia 19 fons documentals. Un fons és un conjunt de documents produïts orgànicament per un mateix organisme, persona o família en l’exercici de les seves funcions.
Hemeroteca

Hemeroteca

L’hemeroteca agrupa les publicacions periòdiques d’interès local, diaris i revistes, ja siguin editades per l’Ajuntament com per entitats i empreses.
Fotografia

Fotografia

L’Arxiu disposa d’un important fons d’imatges històriques en format digital que provenen, majoritàriament, de dos fons:
Donacions a l’Arxiu Municipal

Donacions a l’Arxiu Municipal

Qualsevol donació de documents (fotografies, cartes, escriptures, memòries personals, premsa, etc.), per molt insignificants que puguin semblar, són aportacions que engrandeixen l’Arxiu i esdevenen un ric testimoni de la història de Rubí.
Gestió documental

Gestió documental

La normativa vigent estableix el marc d’actuació de l’administració pel que fa a la gestió dels documents i de la informació pública.