Arxiu MunicipalL’Arxiu Municipal és el servei que s’encarrega de rebre, conservar, organitzar i posar a l’abast de la pròpia administració i del públic en general la documentació generada per l’Ajuntament de Rubí al llarg del temps, i també la documentació històrica que li han cedit particulars, entitats o empreses.https://www.rubi.cat/ca/rubi-ciutat/arxiu-municipalhttps://www.rubi.cat/ca/rubi-ciutat/arxiu-municipal/@@images/image/preview
Arxiu Municipal
L’Arxiu Municipal és el servei que s’encarrega de rebre, conservar, organitzar i posar a l’abast de la pròpia administració i del públic en general la documentació generada per l’Ajuntament de Rubí al llarg del temps, i també la documentació històrica que li han cedit particulars, entitats o empreses.
L’Arxiu Municipal és el servei que s’encarrega de rebre, conservar, organitzar i posar a l’abast de la pròpia administració i del públic en general la documentació generada per l’Ajuntament de Rubí al llarg del temps, i també la documentació històrica que li han cedit particulars, entitats o empreses.
L’Arxiu Municipal custodia 19 fons documentals. Un fons és un conjunt de documents produïts orgànicament per un mateix organisme, persona o família en l’exercici de les seves funcions.
Qualsevol donació de documents (fotografies, cartes, escriptures, memòries personals, premsa, etc.), per molt insignificants que puguin semblar, són aportacions que engrandeixen l’Arxiu i esdevenen un ric testimoni de la història de Rubí.