Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Gestió documental La normativa vigent estableix el marc d’actuació de l’administració pel que fa a la gestió dels documents i de la informació pública. https://www.rubi.cat/ca/rubi-ciutat/arxiu-municipal/gestio-documental/@@images/image/preview

Gestió documental

La normativa vigent estableix el marc d’actuació de l’administració pel que fa a la gestió dels documents i de la informació pública.

  

La gestió documental implica l’aplicació de criteris tècnics pel que fa al cicle de vida dels documents, i aquests criteris es recullen a les Taules d’Avaluació i Accés Documental (TAAD) aprovades per la Comissió Nacional d’Accés, Avaluació i Tria Documental de la Generalitat de Catalunya. Les TAAD informen del termini concret de conservació de la documentació un cop ha estat avaluada i, per tant, la seva aplicació suposa la destrucció dels documents quan no tenen valor administratiu, jurídic o històric.

Es pot consultar al Registre d'eliminacions l’assentament de les destruccions realitzades per l’Arxiu Municipal.

T'ha estat útil aquesta pàgina?

0
0