Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Servei d'elaboració d'informes d'arrelament i d'habitatge per al reagrupament familiar L’Ajuntament també ofereix la possibilitat de realitzar aquests informes per a totes aquelles persones que ho necessitin en el procés de regularització de la seva situació legal o la dels seus familiars. https://www.rubi.cat/@@site-logo/ajuntament-de-rubi.svg

Servei d'elaboració d'informes d'arrelament i d'habitatge per al reagrupament familiar

L’Ajuntament també ofereix la possibilitat de realitzar aquests informes per a totes aquelles persones que ho necessitin en el procés de regularització de la seva situació legal o la dels seus familiars.

Aquest servei forma part del Servei d’acollida i es presta per part d’un professional de l’Ajuntament adscrit a Serveis Socials. S’ha de sol·licitar a través d’instància.

 

Informe d’arrelament

És un informe necessari per demanar una autorització de residència temporal per circumstàncies personals excepcionals.

A l’informe d’arrelament, la persona sol·licitant ha de fer constar: el temps de permanència en territori espanyol (permanència continuada almenys de 3 anys), els mitjans de vida amb què compta (que siguin suficients), el grau de coneixement de les llengües oficials, la inserció en xarxes socials del seu entorn, els programes d’inserció sociolaboral i altres situacions que puguin determinar el seu grau d’arrelament.

 

Informe de disponibilitat d’habitatge

És l’informe necessari per sol·licitar un habitatge. Va adreçat a:

  • Les persones estrangeres residents a Rubí amb permís legal de residència per un any i que hagin sol·licitat permís per residir-hi, almenys, un any més, i que vulguin reagrupar un o més familiars.
  • Els ciutadans espanyols que volen sol·licitar el reagrupament del seu cònjuge o d’ascendents directes amb nacionalitat d’estat que no són membres de la Unió Europea ni de l’Espai Econòmic Europeu.

 

Quina documentació has de presentar?


  • Còpia compulsada del títol de propietat, contracte de lloguer o altre.
  • Còpia dels darrers rebuts del subministrament d’aigua, electricitat i/o gas.
  • Declaració firmada sobre el nombre d’habitacions de la casa, l’ús que se’n fa i el nombre de persones que hi viuen. Aquest document s’obté a la mateixa OAC.
  • Cèdula d’habitabilitat.

 

On t'has d'adreçar?


Oficina d’Atenció a la Ciutadania (OAC) Centre
 
C. Narcís Menard, 13-17
 93 588 70 00 

 

 Oficina d’Atenció a la Ciutadania (OAC) Les Torres
 
Rambleta de Joan Miró s/n (davant de l'edifici Rubí Forma)
 93 588 70 00 (ext. 2425) 

T'ha estat útil aquesta pàgina?

0
0