Una persona morta en esfondrar-se l'escala d'una casa a Sant Muç
La víctima tenia 46 anys i era veí de Figueres.
Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte
La víctima tenia 46 anys i era veí de Figueres.
Rubí ja té a punt com cada any les mesures preventives i d’actuació en cas de que es produeixi un incendi forestal amb les altes temperatures.
En les primeres 48 hores s’han rebut 25 consultes majoritàriament relacionades amb els permisos d’accés de vehicles.
Avui dissabte, 12 de juliol, actuen 'La Excepción', 'Jotamayúscula' i 'León Dramaz' al concert gratuït de l’Escardívol.
El projecte, de jardineria ecosostenible, va guanyar el V Concurs de Projectes i Idees Empresarials l’any passat.
El lloc escollit com a seu d’aquest futur centre s'ha fet públic a càrrec del conseller Tresserras i l’alcaldessa de Rubí.
5 grups han estat convidats a participar a la 8a edició que es tancarà el diumenge 6.
Dos d’ells van ser traslladats a l’Hospital General de Catalunya amb ferides de caràcter greu tot i que ja han estat tots donats d’alta.
Vocalise queda segon a la final de la 3a edició del Concurs de Maquetes Musicals.