Línia estratègica 5. Coneixement connectat
Afavorir el treball en xarxa entre les organitzacions membres de la TCIR i promoure noves aliances estratègiques.
Objectiu general
- Promoure el coneixement i la col·laboració entre les organitzacions integrants de la TCIR per impulsar una visió supramunicipal i actuacions amb impacte al territori, tenint presents les fortaleses individuals i la capacitat d'actuació.
- Incorporar la perspectiva de la transformació digital, així com la detecció de noves oportunitats de col·laboració en el desplegament de solucions o la detecció de noves iniciatives.
- Fer el seguiment i mesurament de resultats "mesurables i comunicables" en relació amb la percepció de l'activitat realitzada a la ciutat.
Lideratge
Gabinet d'Alcaldia, Servei de Comunicació, Servei de Projecció de la Ciutat, Àrea d'Indústria, Comerç i Ocupació i Oficina TCIR.
Agents implicats
Ajuntament de Rubí, Generalitat, Consell Comarcal del Vallès Occidental (CCVOC), Diputació de Barcelona (DIBA), patronals, empreses, col·legis, centres de recerca i associacions empresarials.
Col·lectius beneficiaris
Ciutadans, persones treballadores i empreses.
Programes
1. Definició de la marca de ciutat.
2. Comunicació externa.
3. Comunicació interna.
4. Comunicació interna i externa TCIR.
5. Prospecció relacional i analítica.
6. Promoure aliances supramunicipals.