FC Itinerari Màrqueting digital
Creació i manteniment de pàgines web (60h); Posicionament web SEO/SEM (60h); Analítica web i pla de màrqueting digital (50h); Analítica web i pla de màrqueting digital (50h); Community manager (50h); Instagram pel teu negoci (30h). Es realitzen dos dies a la setmana, de 17h a 21h Tot i que es proposa com a itinerari, els diferents mòduls es poden cursar de forma independent.
https://www.rubi.cat/ca/temes/rubi-forma/cercador-de-la-formacio-professional-integrada/fc-itinerari-gestio-web-i-xarxes-socials
https://www.rubi.cat/@@site-logo/ajuntament-de-rubi.png
FC Itinerari Màrqueting digital
Creació i manteniment de pàgines web (60h); Posicionament web SEO/SEM (60h); Analítica web i pla de màrqueting digital (50h); Analítica web i pla de màrqueting digital (50h); Community manager (50h); Instagram pel teu negoci (30h). Es realitzen dos dies a la setmana, de 17h a 21h Tot i que es proposa com a itinerari, els diferents mòduls es poden cursar de forma independent.
Requisits
Per a poder participar en aquesta formació és recomanable tenir competències informàtiques a nivell d’usuari.
Sortides acadèmiques
CEMFormació proposa un itinerari formatiu per tal que les persones participants puguin sortir del curs amb un coneixement ampli i molt pràctic de pàgines web i de les xarxes socials per tal que les persones participats puguin gestionar la presència i promoció de l’empresa a la xarxa.
Sortides professionals
Aquesta formació busca proporcionar els coneixements, les eines i les tècniques per a la millorar la presència, el posicionament i la promoció de les empreses i organitzacions a Internet.
CEMFormació compta amb una borsa de treball i gestiona ofertes de feina d’empreses del municipi i la comarca, per a aquelles persones participants que estiguin a l'atur i busquen feina o bé que busquin un nou projecte professional.
Formació:
FC - Formació contínua
Família:
Informàtica i comunicacions
Duració:
250
hores
Accions del document
Share