La xerrrada “Què podem fer per prevenir el càncer?” a l'Auditori del Rubí+D
L'edifici de Rubí+D acull la xerrada 'Què podem fer per prevenir el càncer', que anirà a càrrec del Doctor Xavier Bonfill
Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte
L'edifici de Rubí+D acull la xerrada 'Què podem fer per prevenir el càncer', que anirà a càrrec del Doctor Xavier Bonfill
L'Ajuntament posa en marxa aquest pla a principis de novembre amb l'objectiu de millorar l’ecosistema de la riera i restaurar la llera.
Diumenge, 28 d'octubre, se celebra una nova edició de la bicicletada amb diferents premis i obsequis per als participants.
L'exposició es podrá visitar el cap de semana del 27 i 28 d'octubre a l'Ateneu municipal. Hi haurà unes dues-centes espècies de bolets diferents acompanyades de fotografies i textos per conèixer les seves característiques com són la comestibilitat o toxicitat i l'entorn.
L’alcaldessa s'ha trobat amb els veïns del Pinar per donar-los a conèixer com evolucionen els projectes previstos dins el Pla de Barris.
Carme García va assegurar davant la Comissió de la Dona del Parlament de Catalunya que els municipis necessiten més recursos per lluitar contra aquesta xacra
Per normalitzar la instal·lació d'aquestes antenes, l'Ajuntament de Rubí posarà en marxa un pla per que passarà a aprovació al ple de demà.
En el Ple de dijous es presentarà un acord per crear una ordenança fiscal sobre línies elèctriques perquè Red Eléctrica pagui per l'ocupació pública del sòl.
Fins el 28 d'octubre s'estan realitzat una sèrie d'activitats per ensenyar els joves la problemàtica de les mines antipersona.