Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

El Telèfon verd amplia el servei incorporant l’atenció en línia A banda de sol·licitar una actuació o comunicar una incidència per telèfon, els rubinencs i les rubinenques també ho poden fer de forma virtual https://www.rubi.cat/@@site-logo/ajuntament-de-rubi.svg

El Telèfon verd amplia el servei incorporant l’atenció en línia

A banda de sol·licitar una actuació o comunicar una incidència per telèfon, els rubinencs i les rubinenques també ho poden fer de forma virtual

El nou aplicatiu està disponible a www.rubi.cat/telefon-verd (foto: Ajuntament de Rubí).
El nou aplicatiu està disponible a www.rubi.cat/telefon-verd (foto: Ajuntament de Rubí)

L’Ajuntament de Rubí i l’empresa concessionària del servei de Gestió de residus i neteja viària, Grupo FCC, han desenvolupat una aplicació telemàtica per possibilitar que la ciutadania pugui fer ús del Telèfon verd en línia. A partir d’ara, a banda de gestionar la recollida de mobles vells i d’esporga o de comunicar una incidència de neteja de manera telefònica, les persones usuàries també ho podran fer de forma virtual.

L’objectiu d’ampliar el Telèfon verd incorporant l’atenció en línia respon a la voluntat de fer aquest servei més accessible i còmode per a les persones usuàries. El Telèfon verd ofereix una atenció telefònica de 8 a 20 h; en canvi, amb el sistema telemàtic, els rubinencs i les rubinenques podran fer les diferents gestions a qualsevol hora del dia. Així, s'estableix una capacitat addicional per rebre incidències en qualsevol moment, independentment de si la línia telefònica està lliure o no.

La nova aplicació, a la qual s’hi pot accedir a través de l’adreça www.rubi.cat/telefon-verd, permet comunicar una incidència de neteja a la via pública, notificar quan una paperera està plena o quan un contenidor està desbordat, sol·licitar informació del servei de Gestió de residus i neteja viària, concertar dia, hora i lloc de recollida de mobles vells i d’esporga o inscriure’s a les activitats que organitza el Servei Educatiu de Residus, entre d’altres.

Posteriorment a la petició, el servei es posarà en contacte amb la persona usuària a través de l’adreça de correu electrònic que aquesta hagi facilitat.

"Volem donar les gràcies a tothom qui fa servir aquest servei, optant per la via cívica i respectuosa per deslliurar-se dels residus voluminosos i aprofitant aquest servei gratuït i a la porta de casa. Amb aquesta millora del servei deixem encara amb menys excuses als incívics", ha assegurat el regidor de Medi Ambient, Transició Ecològica i Benestar Animal, Andrés Medrano Muñoz.

Objectius de Desenvolupament sostenible