Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

El servei Rubí Brilla tornarà a muntar un punt informatiu a la plaça del Mercat cada segon dissabte de mes L’objectiu és traslladar a la ciutadania quins serveis tenen al seu abast per reduir el cost i consum d’electricitat o optar per l’autoconsum solar, entre d’altres https://www.rubi.cat/@@site-logo/ajuntament-de-rubi.png

El servei Rubí Brilla tornarà a muntar un punt informatiu a la plaça del Mercat cada segon dissabte de mes

L’objectiu és traslladar a la ciutadania quins serveis tenen al seu abast per reduir el cost i consum d’electricitat o optar per l’autoconsum solar, entre d’altres

La parada informativa s’ubicarà cada segon dissabte a la plaça del Mercat (foto: Ajuntament de Rubí – Localpres).
La parada informativa s’ubicarà cada segon dissabte a la plaça del Mercat (foto: Ajuntament de Rubí – Localpres)

Després del parèntesi estiuenc, el servei municipal Rubí Brilla tornarà a ubicar un punt informatiu cada segon dissabte de mes a la plaça del Mercat amb l’objectiu de donar a conèixer entre els rubinencs i les rubinenques els serveis que ofereix l’Ajuntament en matèria d’estalvi, eficiència energètica i ús d’energies renovables. La propera jornada en què Rubí Brilla sortirà al carrer serà el dissabte 10 de setembre, entre les 10 i les 13.30 h.

La ciutadania pot apropar-se a aquest espai per resoldre dubtes o trobar assessorament personalitzat i gratuït en qüestions energètiques com:

  • Entendre i descobrir com estalviar a les factures de llum i gas.
  • Què cal tenir en compte a l’hora de fer una instal·lació solar fotovoltaica (quants panells es necessites en cada cas, en funció del consum; quin és el cost; quines empreses instal·ladores ho poden muntar; quines ajudes hi ha disponibles, etc.)
  • Com es pot millorar el confort tèrmic de casa mitjançant la rehabilitació energètica, així com les ajudes que la ciutadania té al seu abast.
  • Quines alternatives de mobilitat sostenible existeixen: vehicle elèctric compartit, quin és el funcionament dels punts de recàrrega municipals, la normativa i ajudes sobre els punts de recàrrega en aparcaments privats, la Rubicleta, etc.

No és imprescindible demanar cita prèvia per ser atès, tot i que és recomanable. La gestió es pot fer a través del correu electrònic rubi_brilla@ajrubi.cat o bé per telèfon (93 581 39 00). Es recomana portar una factura elèctrica per poder resoldre les consultes de forma més àgil i completament personalitzada. 

En cas de pluja, la parada informativa es traslladarà al vestíbul del Mercat Municipal.

Rubí Brilla és un servei municipal que té l’objectiu d’acompanyar i facilitar a la ciutadania el camí cap a la transició energètica. A banda del punt informatiu que s’organitzarà cada segon dissabte de mes a la plaça del Mercat, Rubí Brilla ofereix informació i assessorament gratuït de dilluns a divendres.

Objectius de Desenvolupament sostenible