Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Condicions i instruccions d'inscripció Consulta les instruccions per poder-te inscriure a les activitats. https://www.rubi.cat/@@site-logo/ajuntament-de-rubi.png

Condicions i instruccions d'inscripció

Consulta les instruccions per poder-te inscriure a les activitats.

Instruccions generals a tenir en compte


  • El període d'inscripcions per als cursos, tallers i activitats de la programació de tardor de 2022 s'obrirà a partir del dijous 15 de setembre de 2022 a les 10 h.
  • Les inscripcions es podran fer a través d'Internet al web cursos.ajuntament.cat o bé de manera presencial a l'Ateneu Municipal.
  • Les inscripcions estaran obertes fins que s'exhaureixin les places.
  • La devolució de les quantitats abonades només s'efectuarà quan, per causes imputables al servei de l'activitat, aquesta no es dugui a terme. En aquest cas, el preu pagat es tornarà d'ofici a la persona interessada. L'abandonament d'un curs o taller no serà motiu de devolució.
  • L'Ateneu es reserva el dret de suspendre les activitats a les quals no s'hagin inscrit un nombre mínim de participants.

        

> Procediment per fer inscripcions a través d'Internet

Les inscripcions a través d'Internet es faran al web cursos.ajuntamentrubi.cat a partir de la data i l'hora indicats, seguint els passos següents:

  1. Accedeix al portal cursos.ajuntamentrubi.cat
  2. Clica l'opció "Accés usuaris" que trobaràs a dalt a la dreta de la pantalla.
    1. Si ja estàs registrat/da, introdueix el teu correu electrònic i la contrasenya per accedir al gestor.
    2. Si és el primer cop que utilitzes el gestor d'inscripcions, clica l'opció "Registra't ara" i omple el formulari de registre.
  3. Un cop registrat/da, clica el logotip de l'Ajuntament i accedeix a l'oferta d'activitats. Escull la que t'interessi i fes clic a "Més informació".
  4. Comprova la informació de l'activitat, i clica "Inscriu-te!". Ja t'hauràs inscrit!

Recorda que per a aquelles activitats que tinguin assignat un preu públic caldrà que imprimeixis el rebut i facis el pagament en efectiu de l'import exacte corresponent en un termini màxim de 5 dies hàbils a partir de la data d'inscripció.

  

> Procediment per fer les inscripcions presencialment

Cada persona podrà inscriure-hi un màxim de dues persones incloent-s'hi ella mateixa, i serà imprescindible aportar la informació següent: nom complet, DNI/NIF, data de naixement, adreça, correu electrònic i telèfon de contacte.

Recorda que per a aquelles activitats que tinguin assignat un preu públic caldrà que imprimeixis el rebut i facis el pagament en efectiu de l'import exacte corresponent en un termini màxim de 5 dies hàbils a partir de la data d'inscripció.

T'ha estat útil aquesta pàgina?

0
0