Condicions i instruccions d'inscripció
Instruccions generals a tenir en compte
- El període d'inscripcions per als cursos, tallers i activitats de la programació de tardor de 2022 s'obrirà a partir del dijous 15 de setembre de 2022 a les 10 h.
- Les inscripcions es podran fer a través d'Internet al web cursos.ajuntament.cat o bé de manera presencial a l'Ateneu Municipal.
- Les inscripcions estaran obertes fins que s'exhaureixin les places.
- La devolució de les quantitats abonades només s'efectuarà quan, per causes imputables al servei de l'activitat, aquesta no es dugui a terme. En aquest cas, el preu pagat es tornarà d'ofici a la persona interessada. L'abandonament d'un curs o taller no serà motiu de devolució.
- L'Ateneu es reserva el dret de suspendre les activitats a les quals no s'hagin inscrit un nombre mínim de participants.
> Procediment per fer inscripcions a través d'Internet
Les inscripcions a través d'Internet es faran al web cursos.ajuntamentrubi.cat a partir de la data i l'hora indicats, seguint els passos següents:
- Accedeix al portal cursos.ajuntamentrubi.cat
- Clica l'opció "Accés usuaris" que trobaràs a dalt a la dreta de la pantalla.
- Si ja estàs registrat/da, introdueix el teu correu electrònic i la contrasenya per accedir al gestor.
- Si és el primer cop que utilitzes el gestor d'inscripcions, clica l'opció "Registra't ara" i omple el formulari de registre.
- Un cop registrat/da, clica el logotip de l'Ajuntament i accedeix a l'oferta d'activitats. Escull la que t'interessi i fes clic a "Més informació".
- Comprova la informació de l'activitat, i clica "Inscriu-te!". Ja t'hauràs inscrit!
Recorda que per a aquelles activitats que tinguin assignat un preu públic caldrà que imprimeixis el rebut i facis el pagament en efectiu de l'import exacte corresponent en un termini màxim de 5 dies hàbils a partir de la data d'inscripció.
> Procediment per fer les inscripcions presencialment
Cada persona podrà inscriure-hi un màxim de dues persones incloent-s'hi ella mateixa, i serà imprescindible aportar la informació següent: nom complet, DNI/NIF, data de naixement, adreça, correu electrònic i telèfon de contacte.
Recorda que per a aquelles activitats que tinguin assignat un preu públic caldrà que imprimeixis el rebut i facis el pagament en efectiu de l'import exacte corresponent en un termini màxim de 5 dies hàbils a partir de la data d'inscripció.