Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

L’alcaldessa de Rubí visita l’empresa Eurofragance, una de les empreses més exportadores de la ciutat L’any passat, aquesta empresa familiar que va rebre un guardó a l’edició de la Nit de l’Empresa 2010, va commemorar el seu 20è aniversari. https://www.rubi.cat/@@site-logo/ajuntament-de-rubi.svg

L’alcaldessa de Rubí visita l’empresa Eurofragance, una de les empreses més exportadores de la ciutat

L’any passat, aquesta empresa familiar que va rebre un guardó a l’edició de la Nit de l’Empresa 2010, va commemorar el seu 20è aniversari.
L’alcaldessa de Rubí, Carme García, i la regidora de Promoció Econòmica han visitat les instal·lacions de l’empresa rubinenca Eurofragance, dedicada a la fabricació de fragàncies i aromes, on acompanyades del conseller delegat Santiago Sabatés han pogut conèixer els diversos processos que es desenvolupen en aquesta empresa que l’any passat va commemorar el 20è aniversari des de la seva creació i va rebre el reconeixement de la IV Nit de l’empresa de Rubí per la promoció exterior de la ciutat amb la seva aposta de forma decidida per la innovació i la internacionalització de la seva producció.

L’alcaldessa de Rubí ha expressat la seva satisfacció als responsables de la mateixa ja què amb aquesta expansió internacional aposten de manera decidida “per l’economia productiva que és la gran generadora d’ocupació, en un moment en què la ciutat necessita poder comptar amb empreses que apostin per crear ocupació i per l’expansió cap a nous mercats per millorar la seva competitivitat i l’arrelament a la nostra ciutat com a motor de l’economia i l’ocupació”.

L’any passat, aquesta empresa va ampliar les seves instal·lacions en uns terrenys davant de la seva nau de Fragàncies per tal d’ampliar aquesta divisió en 1.236 m2 repartits en dues plantes: una de 964m2 i una segona de 272 m2.

Eurofragance, que compta actualment amb 112 persones treballadores més de la meitat de les quals són dones, exporta el 80% de la seva producció a més de 40 països del Pròxim Orient i tenen filials a Dubai, Filipines, Turquia i Mèxic. Aquesta aposta per la internacionalització, segons la cambra de Comerç de Barcelona lidera el rànquing de negoci en països de fora de la Unió Europea, ha fet que, durant el 2010 tot i la crisi econòmica, Eurofragance hagi facturat 32 milions d’euros, un 47% més que l’any anterior. De cara al seu futur més pròxim, l’empresa vol iniciar la seva expansió cap a mercats com EE. UU., India o Brasil i consolidar-se a la Xina.