Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Quinze emprenedors coneixen quina és la millor tàctica per marcar els preus dels seus productes i serveis L’Oficina de Serveis a l’Empresa (OSE) de Rubí ha organitzat una sessió sobre la importància de fixar els imports d’allò que volem vendre. https://www.rubi.cat/@@site-logo/ajuntament-de-rubi.png

Quinze emprenedors coneixen quina és la millor tàctica per marcar els preus dels seus productes i serveis

L’Oficina de Serveis a l’Empresa (OSE) de Rubí ha organitzat una sessió sobre la importància de fixar els imports d’allò que volem vendre.
L’Oficina de Serveis a l’Empresa (OSE) de l’Ajuntament de Rubí ha organitzat recentment la jornada “Com posar preu als meus productes o serveis”. A la sessió, conduïda per Eulàlia Balanyà, de l’empresa EBCCE, hi han assistit una quinzena d’emprenedors.

L’objectiu de la jornada, subvencionada pel consistori rubinenc i la Diputació de Barcelona, era ensenyar als participants la manera més òptima de fixar el preu dels seus productes i/o serveis i com aquesta decisió afecta la viabilitat de la idea de negoci. Els alumnes han rebut una eina en Excel que els ajudarà a l’hora de prendre aquesta decisió.

Com activar el boca-orella
Fa uns dies, l’Escola d’Emprenedoria de Rubí (EDER), vinculada a l’OSE, va impartir la sessió formativa “Com activar el boca-orella com a estratègia de comunicació”.

La jornada pretenia que els participants coneguessin els ingredients i mecanismes que activen aquest tipus de comunicació, així com que analitzessin com les noves tecnologies juguen un paper molt important en aquesta estratègia de comunicació. La sessió, impartida per Marcel Galli, també perseguia que els assistents descobrissin les metodologies aplicables al propi negoci que els permetran implementar els aprenentatges adquirits durant la jornada.