L’OSE parla de la importància de les xarxes socials davant d’una quarantena d’empresaris
L’Oficina de Serveis a l’Empresa ha organitzat aquest dijous una nova jornada professional a l’edifici Rubí+D.
Sota el títol “Les xarxes socials per a empreses”, l’Oficina de Serveis a l’Empresa (OSE) de Rubí ha organitzat aquest dijous una nova jornada professional adreçada als empresaris. Durant la sessió, l’assessor de màrqueting en línia i Social Media de la Cecot, director de Creat360 i professor de la EUNCET, Santi Rius, ha parlat de la importància de la reputació online i de la necessitat d’elaborar un Pla Social Media. La jornada, que s’ha celebrat a l’edifici Rubí+D, ha comptat amb l’assistència d’una quarantena d’empresaris.
Rius ha explicat que, actualment, per una empresa és vital estar present a les xarxes socials. L’assessor de màrqueting en línia ha puntualitzat que, d’una banda, cal distingir quines xarxes socials són més útils en funció del producte o servei que es vol comercialitzar i, de l’altra, a quin públic ens volem dirigir. I és que, segons Rius, no totes les xarxes socials gaudeixen de la mateixa popularitat: mentre que a Barcelona el Facebook està molt més implantat, a Madrid, en canvi, està més estès el Tuenti. El conferenciant també ha explicat que Twitter s’està transformant en una xarxa amb molta viralitat, capaç d’arribar a públics molt amplis. Gestionar les xarxes socials, segons Rius, requereix dedicar-hi un temps diari, que dependrà de la importància que cada empresa doni a les xarxes socials. L’assessor de màrqueting online també ha comentat als assistents que és imprescindible tenir la pàgina web de l’empresa actualitzada.
Rius ha explicat que, actualment, per una empresa és vital estar present a les xarxes socials. L’assessor de màrqueting en línia ha puntualitzat que, d’una banda, cal distingir quines xarxes socials són més útils en funció del producte o servei que es vol comercialitzar i, de l’altra, a quin públic ens volem dirigir. I és que, segons Rius, no totes les xarxes socials gaudeixen de la mateixa popularitat: mentre que a Barcelona el Facebook està molt més implantat, a Madrid, en canvi, està més estès el Tuenti. El conferenciant també ha explicat que Twitter s’està transformant en una xarxa amb molta viralitat, capaç d’arribar a públics molt amplis. Gestionar les xarxes socials, segons Rius, requereix dedicar-hi un temps diari, que dependrà de la importància que cada empresa doni a les xarxes socials. L’assessor de màrqueting online també ha comentat als assistents que és imprescindible tenir la pàgina web de l’empresa actualitzada.