Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

L’Escola d’Emprenedoria de Rubí (EDER) oferirà un curs de Business English a l’octubre D’altra banda, ja s’han exhaurit les places per assistir a la formació Community Manager: com fer el pla de màrqueting digital de la seva empresa https://www.rubi.cat/@@site-logo/ajuntament-de-rubi.svg

L’Escola d’Emprenedoria de Rubí (EDER) oferirà un curs de Business English a l’octubre

D’altra banda, ja s’han exhaurit les places per assistir a la formació Community Manager: com fer el pla de màrqueting digital de la seva empresa
L’Escola d’Emprenedoria de Rubí (EDER), integrada en l’Oficina de Serveis a l’Empresa (OSE) de l’Ajuntament, ha obert les inscripcions per al curs Business English, una formació adreçada a empresaris, professionals, personal directiu i comandaments intermedis d’empreses de Rubí. L’objectiu del curs, una de les accions del Pla de mesures anticrisi 2014, és que els participants aprenguin a comunicar-se en anglès amb fluïdesa i confiança en aquelles situacions més comunes de la feina.

El curs d’anglès empresarial es durà a terme entre l’1 i el 28 d’octubre a l’auditori de l’edifici Rubí+D. L’horari de les classes serà de dilluns a dijous, de 18 h a 20 h. La metodologia de les sessions serà molt pràctica, posant èmfasi en la comunicació oral. Els assistents practicaran converses reals mitjançant jocs de rol, simulant reunions, la realització de comandes i pressupostos, gestionant la resolució de problemes, fent presentacions, formulant reclamacions o donant instruccions, entre d’altres.

Abans d’iniciar la formació, i amb l’objectiu que el grup sigui el més homogeni possible, es durà a terme una prova de nivell. Les inscripcions es poden fer a través de la pàgina web www.rubiempresa.net.

Places exhaurides
D’altra banda, el curs Community Manager: com fer el pla de màrqueting digital de la seva empresa, que es durà a terme entre el 3 de setembre i el 10 de desembre, ja ha exhaurit totes les places.

Aquesta formació, una altra de les accions del Pla de mesures anticrisi 2014, s’adreça a professionals i autònoms de Rubí i a responsables de màrqueting i informàtica de companyies rubinenques que vulguin dissenyar el pla de màrqueting digital de la seva empresa. L’objectiu d’aquest curs, subvencionat per la Diputació de Barcelona i la Generalitat de Catalunya, és que els participants aprenguin les estratègies més avançades en Màrqueting Social Media i la seva aplicació en un entorn empresarial, així com que sàpiguen utilitzar les xarxes socials per optimitzar les estratègies de relació i venda amb clients actuals i potencials. Amb el curs també es pretén que desenvolupin les habilitats imprescindibles per a un gestor de comunitats i que creïn un pla de màrqueting digital propi amb tutorització personalitzada.