Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

En marxa la segona fase d'elaboració del cens d'indústria i comerç A partir d’aquesta setmana, dos equips de personal acreditat recorren tota la ciutat per a la recollida d’informació in situ. https://www.rubi.cat/@@site-logo/ajuntament-de-rubi.svg

En marxa la segona fase d'elaboració del cens d'indústria i comerç

A partir d’aquesta setmana, dos equips de personal acreditat recorren tota la ciutat per a la recollida d’informació in situ.
L’Ajuntament de Rubí inicia a partir d’ara la segona fase del projecte d’elaboració del cens de la indústria i del comerç que hi ha actualment al municipi. Aquests treballs es van iniciar amb la signatura d’un conveni entre el consistori rubinenc i la Diputació de Barcelona el passat mes de novembre.

Des de llavors s’ha dut a terme la fase inicial del projecte en la qual s’han analitzat les dades que posseeix l’Ajuntament relatives a activitats, llicències i cartografia d’aquest tipus d’activitats. Amb la fase que ara comença s’actualitzaran, es contrastaran i s’ampliaran totes aquestes dades in situ, amb fotografies i la comprovació dels emplaçaments geogràfics, per tal de completar les dades sobre totes les activitats.

A l’acabament d’aquesta fase el consistori disposarà d’informació actualitzada del nombre i de les característiques de les activitats comercials i industrials que es desenvolupen actualment a la ciutat i així poder millorar les prestacions i serveis municipals, incrementant el potencial de les accions de promoció econòmica i social.

D’aquesta manera, a partir d’aquesta setmana dos equips de personal acreditat per l’Ajuntament de Rubí i la Diputació de Barcelona, formats per dos membres cadascun, recorreran tota la ciutat per tal de recollir aquestes dades i la informació necessària per al treball de camp. En cas de dubte, aquests equips es podran adreçar als responsables dels establiments per sol•licitar la seva ajuda en la comprovació de les dades.

Els treballs es duran a terme de dilluns a divendres, de 8 a 17 h, durant els pròxims dos mesos. A partir de llavors està previst passar a la següent fase, que consistirà en la creació d’una base informàtica de registre de totes aquestes dades ja actualitzades.