Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Els hotelers de Rubí i la regidoria d’Identitat i Projecció Exterior pacten crear un paquet turístic patrimonial, gastronòmic i comercial d’un dia per als hostes dels hotels Martí Pujol s’ha reunit recentment amb directius dels establiments hotelers de la ciutat. https://www.rubi.cat/@@site-logo/ajuntament-de-rubi.svg

Els hotelers de Rubí i la regidoria d’Identitat i Projecció Exterior pacten crear un paquet turístic patrimonial, gastronòmic i comercial d’un dia per als hostes dels hotels

Martí Pujol s’ha reunit recentment amb directius dels establiments hotelers de la ciutat.
El regidor d’Identitat i Projecció Exterior, Martí Pujol, s’ha reunit amb els directius dels establiments hotelers de la ciutat per pactar estratègies comunes de promoció turística i conèixer de primera mà l’interès en la ciutat que tenen les persones que s’allotgen a Rubí.

Concretament, els principals temes tractats van ser la gestió de peticions d’informació turística que es reben al Punt d’Informació de l’Antiga Estació, l’intercanvi de material promocional i l’optimització dels recursos de promoció i informació entre l’Ajuntament i els hotels.

Martí Pujol es va interessar pels dubtes dels clients sobre la ciutat, si n’estan prou interessats, si hi dediquen temps per passejar-hi i si fan preguntes relacionades amb el patrimoni i cultura... Segons els hotelers, els hostes que s’allotgen als seus establiments per fer turisme, tot i que lògicament concentren la seva atenció en Barcelona, sempre acaben disposant de temps i predisposició per descobrir la ciutat i pregunten quines activitats poden fer.

També van destacar que els viatges en autocar de grups organitzats necessiten, segons normativa, un dia de descans per al xofer durant el qual acostumem a preferir romandre a Rubí. A partir d’aquesta informació va sorgir la idea de poder organitzar un paquet d’un dia per tal de fer una ruta guiada per al patrimoni local amb el Castell com a protagonista i amb un tast de l’oferta gastronòmica en clau de cuina catalana. La jornada finalitzaria amb una passejada comercial.

El representants dels establiments, l’Hotel H2 i l’Aparthotel Park Sedó, van manifestar el seu suport a aquesta idea, fins al punt que creuen que els touroperadors agrairan un producte turístic d’aquestes característiques. La direcció de l’hotel Sant Pere II va disculpar la seva assistència, tot i estar molt interessada en assistir.

Per tancar la sessió de treball, els directius van visitar la nova ubicació del Punt d’Informació-Oficina de Turisme, emplaçat a l’Antiga Estació des del passat mes de març. El van considerar un punt de partida molt vàlid per informar-se i començar a descobrir el patrimoni rubinenc, i el punt de referència a l’hora d’adreçar els seus clients interessats en Rubí.