Alumnes de l’Escola Maristes recullen el premi del concurs (RE)Imagina’t
El seu projecte ha estat reconegut en l’apartat de millor guió i storyboard per a un espot de producte, en la categoria de nens i joves fins a 16 anys
Els alumnes de 4t d’ESO de l’Escola Maristes que han guanyat un dels quatre premis del concurs (Re)Imagina’t que organitza l’Observatori de les Dones en els Mitjans de Comunicació han recollit el guardó aquest dimarts. L’acte de lliurament de premis ha tingut lloc a l’Auditori Blanquerna de Barcelona.
El projecte realitzat pels alumnes Hernán Capilla, Yara Mercado, Blanca Torre i Dani Casas, titulat Drapnet, ha estat reconegut en l’apartat de millor guió i storyboard per a un espot de producte, dins la categoria de nens i joves fins a 16 anys. Es tracta d’un anunci que trenca els estereotips de la publicitat de productes de neteja. A l’espot apareixen dos companys de pis, un noi i una noia, netejant alhora les seves respectives habitacions. Quan el noi acaba la seva tasca i la seva companya li pregunta com s’ho ha fet per anar tan ràpid, ell respon que ha estat gràcies a Drapnet. L’anunci acaba amb un eslògan que, més enllà de vendre el producte, incideix en la igualtat de gènere: “Quan els contrincants són iguals, Drapnet marca la diferència”.
Com a guanyadors del concurs, els alumnes tindran ocasió de veure com el seu guió es converteix en un anunci real, que enregistrarà la Facultat de Ciències de la Comunicació de la Universitat Ramon Llull i que després serà emès al web de l’Observatori i a diverses plataformes d’Internet.
El projecte realitzat pels alumnes Hernán Capilla, Yara Mercado, Blanca Torre i Dani Casas, titulat Drapnet, ha estat reconegut en l’apartat de millor guió i storyboard per a un espot de producte, dins la categoria de nens i joves fins a 16 anys. Es tracta d’un anunci que trenca els estereotips de la publicitat de productes de neteja. A l’espot apareixen dos companys de pis, un noi i una noia, netejant alhora les seves respectives habitacions. Quan el noi acaba la seva tasca i la seva companya li pregunta com s’ho ha fet per anar tan ràpid, ell respon que ha estat gràcies a Drapnet. L’anunci acaba amb un eslògan que, més enllà de vendre el producte, incideix en la igualtat de gènere: “Quan els contrincants són iguals, Drapnet marca la diferència”.
Com a guanyadors del concurs, els alumnes tindran ocasió de veure com el seu guió es converteix en un anunci real, que enregistrarà la Facultat de Ciències de la Comunicació de la Universitat Ramon Llull i que després serà emès al web de l’Observatori i a diverses plataformes d’Internet.