Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Comunicat sobre afectats tancament DENTIX L’Ajuntament vol fer arribar un seguit de recomanacions a les persones que s’han vist afectades pel tancament de la franquícia dedicada a la salut dental https://www.rubi.cat/@@site-logo/ajuntament-de-rubi.svg

Comunicat sobre afectats tancament DENTIX

L’Ajuntament vol fer arribar un seguit de recomanacions a les persones que s’han vist afectades pel tancament de la franquícia dedicada a la salut dental

Les persones que s’han vist perjudicades pel tancament de la companyia dedicada a la salut dental DENTIX tenen dret a reclamar a l’empresa el retorn dels diners abonats per tractaments no realitzat i a l’anul·lació del finançament. Si aquesta via no dona resultats, poden recórrer a la via judicial.

 

Aquests són els passos a seguir per a reclamar el retorn dels diners:

  1. Cal recopilar tota la documentació de què disposeu (publicitat, pressupost, contracte finançament, rebuts pagament, factures, historial mèdic, etc.).
  2. S’ha d’adreçar la reclamació per escrit a la seu social de l'empresa: Dentoestetic Centro de Salud y Estética Dental, SL (Dentix). Av. Ribera del Loira, 56-58, 2a planta, 28042 (Madrid). L’escrit ha de sol·licitar la finalització del tractament i, en cas de no ser possible, la devolució dels imports abonats per tractaments no realitzats i anul·lació del finançament. És necessari demanar també l’historial.
  3. Si el pagament es va finançar amb un crèdit al consum vinculat a la prestació del servei, dirigiu-vos per escrit a l’entitat financera que va concedir el préstec per reclamar l’anul·lació dels càrrecs pendents de pagament, ja que s’ha produït un incompliment de contracte, i/o la devolució de la part ja abonada.
  4. En ambdós casos, és aconsellable fer-ho de manera fefaent (carta certificada amb acusament de rebuda o burofax) i conservar una còpia de l’escrit.
  5. Si no es rep resposta en el termini màxim d’1 mes, o aquesta no és satisfactòria, cal presentar la vostra reclamació a l’Oficina Municipal d’Informació de Consum, OMIC.

 

Des de l’OMIC es tramitaran les reclamacions mitjançant els mecanismes de resolució alternativa de conflictes que són sistemes gratuïts i voluntaris per a ambdues parts, empresa i persona consumidora.

Si aquesta opció no dóna un resultat satisfactori, es pot recórrer a la via judicial. Prèviament, es pot sol·licitar assessorament al Servei d’Orientació Jurídica (SOJ) o a alguna associació de persones consumidores.