Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Oficina Municipal d'Informació de Consum L'Oficina Municipal d'Informació de Consum (OMIC) és un servei municipal d'atenció directa i gratuïta que treballa per ajudar les persones consumidores i usuàries a defensar els seus drets en temes de consum. https://www.rubi.cat/@@site-logo/ajuntament-de-rubi.svg

Oficina Municipal d'Informació de Consum

L'Oficina Municipal d'Informació de Consum (OMIC) és un servei municipal d'atenció directa i gratuïta que treballa per ajudar les persones consumidores i usuàries a defensar els seus drets en temes de consum.

 

Contacte


 C. Narcís Menard, 13-17
 93 588 70 32

 

Horari


  • De dilluns a dijous de 9 a 14 h; dimecres de 16 a 18.30 h.
  • Dimecres 11 d'octubre de 2023, vigília de festiu, tancat a la tarda
  • Horari especial per Setmana Santa (del 3 al 6 d'abril de 2023), estiu (de l'1 de juny al 30 de setembre de 2023) i per Nadal (del 27 de desembre del 2023 al 5 de gener de 2024), de dilluns a dijous, de 9 a 14 h.
  • Agost tancat. Per a consultes i reclamacions de Consum durant el mes d'agost, us podeu adreçar a l'Agència Catalana del Consum a través del 012 o a través del seu web http://consum.gencat.cat/.

 

Com fer una consulta o reclamació


Les consultes o reclamacions es poden fer a través de diferents vies:

  • Per correu electrònic ().
  • De manera presencial a les dependències de l'OMIC (c. Narcís Menard, 13-17), preferentment amb cita prèvia. La podeu demanar clicant a cita prèvia. Si no disposeu de cita prèvia, us atendrem de dilluns a dijous de 9:00 a 13.30h. En aquest cas, hi ha un nombre limitat de visites diàries i haureu d'esperar el vostre torn.
  • Caldrà omplir la sol·licitud de reclamació i adjuntar la documentació necessària (factures, albarans, tiquets, garanties, contractes...).
  • En línia, a través de la Seu Electrònica: tant les consultes com les reclamacions.

 

Enllaços relacionats

T'ha estat útil aquesta pàgina?

8
2