Oficina Municipal d'Informació de Consum
L'Oficina Municipal d'Informació de Consum (OMIC) és un servei municipal d'atenció directa i gratuïta que treballa per ajudar les persones consumidores i usuàries a defensar els seus drets en temes de consum.
En el marc de les mesures excepcionals derivades de la Covid-19, l'OMIC t'atendrà via telefònica (93 588 70 32), per correu electrònic (omic@ajrubi.cat) o bé mitjançant cita prèvia.
Contacte
C. Narcís Menard, 13-17
93 588 70 32
omic@ajrubi.cat
Horari
- De dilluns a dijous de 9 a 14 h; dimecres de 16 a 18.30 h.
- Horari d'estiu: fins al 30/09/2020, de dilluns a dijous de 9 a 14 h.
Com fer una consulta o reclamació
Les consultes o reclamacions es poden fer a través de diferents vies:
- Per correu electrònic (omic@ajrubi.cat)
- Presencialment a les dependències de l'OMIC (c. Narcís Menard, 13-17), demanant cita prèvia. Caldrà omplir la sol·licitud de reclamació i adjuntar la documentació necessària (factures, albarans, tiquets, garanties, contractes...)
- En línia, a través de la Seu Electrònica: tant les consultes com les reclamacions.