Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Moisés Rodríguez: “LOS40 Primavera Pop ha potenciat la imatge de Rubí i ha ofert una opció d’oci als més joves” Segons ha donat a conèixer el regidor de Cultura, el festival organitzat per l’Ajuntament i LOS40 ha suposat una promoció de la ciutat valorada en més de 514.000 € https://www.rubi.cat/@@site-logo/ajuntament-de-rubi.png

Moisés Rodríguez: “LOS40 Primavera Pop ha potenciat la imatge de Rubí i ha ofert una opció d’oci als més joves”

Segons ha donat a conèixer el regidor de Cultura, el festival organitzat per l’Ajuntament i LOS40 ha suposat una promoció de la ciutat valorada en més de 514.000 €

Un públic molt jove va omplir l’Escardívol (foto: Localpres).
Un públic molt jove va omplir l’Escardívol (foto: Localpres)

El regidor de Cultura, Moisés Rodríguez, ha valorat l’impacte del festival LOS40 Primavera Pop, celebrat el passat divendres a l’Escardívol. Segons ha destacat l’edil, el macroconcert organitzat per l’Ajuntament i la popular emissora musical “ha potenciat la imatge de Rubí [...] i l’ha posat al mapa, a l’alçada de ciutats com Madrid i Màlaga”.

Al voltant de 17.000 persones van passar per l’esdeveniment, arribant a coincidir fins a 12.000 espectadors en els moments de màxima afluència. Per a Rodríguez, aquestes xifres suposen tot un èxit de participació que equipara LOS40 Primavera Pop a les millors nits de Festa Major.

El regidor de Cultura també ha volgut subratllar la qualitat de l’espectacle, amb “quinze artistes de primer nivell” que han generat una gran expectació entre el públic, i el fet que el festival hagi brindat una opció d’oci als més joves, “aquells que fins i tot no tenen possibilitats de sortir de la ciutat i que sovint van de la mà de les seves famílies. Hi havia un ambient molt familiar, molt sa”. Precisament per aquest motiu, Rodríguez ha valorat especialment l’absència d’incidents remarcables durant la nit.

Promoció de la ciutat
Rodríguez ha revelat que el festival ha comportat una promoció per a la ciutat valorada en més de 514.000 €, entre falques i mencions a les diferents emissores de LOS40. A aquesta difusió del nom de Rubí, amplificada per l'aparició en altres mitjans, cal sumar el benefici econòmic que va suposar el concert per a molts establiments de restauració de la zona, que fins i tot van arribar a exhaurir existències davant la gran afluència de gent.

Per al regidor, aquests guanys donen la justa mesura al cost final del festival, que ascendeix a 85.000 € ─45.000 € corresponents a la producció musical i altres 40.000 € de despeses en infraestructures i seguretat─. 

Per tot això, Rodríguez ha refermat que LOS40 Primavera Pop ha estat “un esdeveniment molt important per a la nostra ciutat” i ha confirmat que “treballarem perquè sigui possible que es torni a fer a Rubí”.