Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

La Síndica de Rubí i Sorea signen un conveni de col·laboració L’acord pretén agilitzar la resposta als ciutadans que acudeixen a la defensora local per reclamacions a la companyia, així com garantir el servei a les persones en situació de pobresa https://www.rubi.cat/ca/actualitat/noticies/la-sindica-i-sorea-signen-un-conveni-de-col2022laboracio/@@images/image/preview

La Síndica de Rubí i Sorea signen un conveni de col·laboració

L’acord pretén agilitzar la resposta als ciutadans que acudeixen a la defensora local per reclamacions a la companyia, així com garantir el servei a les persones en situació de pobresa
La signatura ha tingut lloc aquest dimecres (Foto: Localpres).
La signatura ha tingut lloc aquest dimecres (Foto: Localpres)

La Síndica de Greuges de Rubí, Milagros Calleja, ha formalitzat un conveni de col·laboració amb la companyia que gestiona el subministrament d’aigua a la ciutat, Sorea. L’acord ha estat rubricat aquest dimecres amb el director territorial de l’empresa, Ramon Albareda, i el Defensor del Client de la companyia, Sergi Sanchis.

La col·laboració ha de garantir que cap usuari en situació de vulnerabilitat quedi sense servei i agilitzar la resposta a les reclamacions d’usuaris de Sorea que arribin a l’oficina de la Síndica de Rubí.

Sorea i Ajuntament ja treballen per garantir el subministrament a les llars en situació de pobresa a través d’un fons de solidaritat fruit del conveni signat al setembre. Ara, el pacte amb la Síndica Local reforça aquest objectiu ja que, si arriba a Milagros Calleja un cas de tall de subministrament per aquesta situació, la defensora pot demanar a Sorea la suspensió temporal de l’ordre de tall fins que es comprovi, a través dels serveis socials municipals, la vulnerabilitat de l’usuari.

En paral·lel, el conveni també fixa en 10 dies hàbils el termini que la Síndica ha d’obtenir resposta per part del Defensor del Consumidor de Sorea a les reclamacions ciutadanes que Calleja hagi remés a la companyia. En cas d’avaries, la resposta haurà de tenir lloc abans de 48 hores.

El conveni té una validesa de dos que es renovaran de manera automàtica si cap de les dues parts no manifesta la voluntat de revisió.