Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

La regidoria de Comerç fa una valoració molt positiva de la campanya de Nadal La pista de gel instal·lada a la plaça de la Nova Estació ha atret 9.248 patinadors https://www.rubi.cat/@@site-logo/ajuntament-de-rubi.png

La regidoria de Comerç fa una valoració molt positiva de la campanya de Nadal

La pista de gel instal·lada a la plaça de la Nova Estació ha atret 9.248 patinadors

La pista de gel ha atret més de 9.200 patinadors (foto: Localpres).
La pista de gel ha atret més de 9.200 patinadors (foto: Localpres)

El regidor de Comerç, Jaume Buscallà, ha fet una valoració molt positiva de la campanya organitzada per aquesta àrea amb motiu de les festes de Nadal. Les activitats programades, segons ha dit, han assolit l’objectiu de dinamitzar la ciutat i de dotar el conjunt dels rubinencs d’una “agenda d’activitats prou interessant per passar aquests dies a Rubí i acabar comprant, fent les seves despeses i gaudint de l’oci al municipi”.

Bona prova d’aquest bon funcionament ha estat la pista de gel de la plaça de la Nova Estació, organitzada per l’empresa N-ICE Skating amb el suport de la regidoria de Comerç i la col·laboració de la Federació d’Associacions de Comerciants i Gremis de Rubí (FACGR). L’activitat, que era una novetat d’aquest any, ha complert els objectius amb 9.248 patinadors entre el 5 de desembre i l’11 de gener. D’aquests, 1.458 van poder gaudir de la instal·lació a un preu reduït gràcies als vals de descompte repartits pels comerços federats.

Per a Buscallà, més enllà de les xifres, cal destacar que activitats com aquesta “han donat sortida a una necessitat de la ciutat: l’oferta d’oci per als joves [...]. Volíem atraure un públic familiar però també oferir una activitat perquè aquest perfil d’edat pogués quedar-se a Rubí”. El regidor també ha reivindicat la importància de comptar amb propostes “absolutament diferents al que es programa durant la resta de l’any”.

A banda de la pista de gel, un altre dels èxits d’aquesta campanya de Nadal ha estat el Trenet dels comerciants, amb 16.500 viatgers entre el 5 de desembre i el 4 de gener. L’activitat, amb un perfil molt familiar, s’ha convertit en tot un clàssic de les festes.

També han estat molt positives les xifres de la campanya de promoció del comerç local Rubí, on visc, on compro, que s’ha reeditat aquest Nadal protagonitzada per un Pare Noel que feia les seves compres a la ciutat. Només a través de Facebook, el vídeo de la campanya ha estat vist per 34.128 persones tant de Rubí com de Castellbisbal, Sant Quirze, Les Fonts, Ullastrell i Valldoreix.

Des de la regidoria de Comerç també s’ha fet un bon balanç de la resta d’activitats programades durant aquest Nadal per l’Ajuntament i els mateixos comerciants. Propostes com els jocs en català disponibles en algunes parades del Trenet o el Carilló de la Companyia La Tal han contribuït, segons Buscallà, a completar una agenda prou atractiva per a la ciutadania.

Satisfacció entre els comerciants
La FACGR s’ha sumat al bon balanç de la campanya de Nadal, tant pel que fa a les activitats programades com al nivell de vendes, que “ha augmentat moderadament”. Sobre les diferents propostes impulsades des de la regidoria de Comerç, el president de la Federació, Miquel Ortuño, n’ha fet una valoració molt positiva: “Han ajudat que la gent és quedés i fer les seves compres a Rubí”. De fet, una enquesta realitzada entre els comerciants associats a Rubí Centre ha evidenciat la seva satisfacció general respecte a les activitats organitzades per la regidoria i pels propis botiguers. Totes les propostes han rebut una puntuació mitjana per sobre del 7.

Imatges relacionades

El regidor Jaume Buscallà i el president de la FACGR, Miquel Ortuño
El regidor Jaume Buscallà i el president de la FACGR, Miquel Ortuño
El Tió dels comerciants (foto: Localpres)
El Tió dels comerciants (foto: Localpres)
El Carilló de la Cia La Tal (foto: Localpres)
El Carilló de la Cia La Tal (foto: Localpres)