Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

La 3a matinal Activa’t per la salut omple el Parc de Ca n’Oriol d’esport i gent gran La iniciativa que promou la salut i l’activitat física entre les persones majors de seixanta anys ha consistit en una sessió de condicionament físic i una ruta de marxa nòrdica per l’entorn natural de Rubí https://www.rubi.cat/@@site-logo/ajuntament-de-rubi.png

La 3a matinal Activa’t per la salut omple el Parc de Ca n’Oriol d’esport i gent gran

La iniciativa que promou la salut i l’activitat física entre les persones majors de seixanta anys ha consistit en una sessió de condicionament físic i una ruta de marxa nòrdica per l’entorn natural de Rubí

Un moment de la sessió de condicionament físic  (foto: Ajuntament de Rubí - Localpres).
Un moment de la sessió de condicionament físic (foto: Ajuntament de Rubí - Localpres)

Més d’un centenar de rubinencs i rubinenques més grans de seixanta anys s’han sumat aquest dimecres a la 3a edició de l’Activa’t per la salut. A través d’aquesta matinal esportiva, que ha consistit en una sessió de condicionament físic i rutes de marxa nòrdica, el consistori promou la salut i l'activitat física entre les persones grans.

Per primera vegada, l’activitat ha tingut lloc al Parc de Ca n’Oriol i això ha permès que els i les assistents connectessin amb la natura alhora que feien treball muscular i  aeròbic. L’alcaldessa Ana María Martínez Martínez, el regidor d’Esports, Juan López Nuñez; i la regidora del servei de Gent Gran Activa, Mari Carmen Alarcón Cuenca, han acompanyat els i les participants durant l’estona de l’esmorzar.

La pràctica regular d’activitat física augmenta la força, l’agilitat, la flexibilitat i la resistència cardiovascular. L’exercici físic ajudar a prevenir malalties, millora la qualitat física i el funcionament de l’organisme, augmenta l’esperança i la qualitat de vida, ajuda a dormir millor, afavoreix les relacions socials i millora la salut mental, la memòria i la capacitat d’aprenentatge.

L’Activa’t per la salut s’organitza conjuntament entre el servei d’Esports i el servei de Gent Gran Activa.

Objectius de Desenvolupament sostenible