Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

L’OAC posa en marxa un sistema de gestió telemàtica L’Oficina d’Atenció a la Ciutadania (OAC) del Centre reobre portes aquest dilluns i retornarà a l’activitat presencial de manera esglaonada https://www.rubi.cat/@@site-logo/ajuntament-de-rubi.png

L’OAC posa en marxa un sistema de gestió telemàtica

L’Oficina d’Atenció a la Ciutadania (OAC) del Centre reobre portes aquest dilluns i retornarà a l’activitat presencial de manera esglaonada

L'OAC reobre aquest dilluns (Foto: Ajuntament/Localpres).
L'OAC reobre aquest dilluns (Foto: Ajuntament/Localpres)

L’Oficina d’Atenció a la Ciutadania (OAC) del Centre recuperarà la seva activitat presencial aquest dilluns després del tancament preventiu per la detecció d’un cas de Covid-19. Així doncs, les persones que tenien cita prèvia per a la setmana vinent seran ateses com estava previst. El retorn a l’activitat presencial serà esglaonat i progressiu i només seran ateses les persones que hagin demanat cita amb antelació.

El servei seguirà l’horari habitual i les visites que no han pogut ser ateses arran del tancament han estat reprogramades pels propers dies. Per ara, l’OAC de Les Torres continuarà tancada al públic.

Els treballadors i treballadores d’aquest servei han estat sotmesos a les proves de detecció PCR.

Nou servei de videoassistència
En paral·lel, l’OAC continua implementant noves mesures per millorar l’atenció als veïns i veïnes de Rubí i facilitar els tràmits i gestions. Amb el suport del Servei d'Informàtica i Administració Electrònica, s’ha activat en fase de proves un servei de videoassistència que permet la realització de gestions a través de videotrucada. D’aquesta manera, s’evitaran desplaçaments en els casos que no sigui imprescindible la gestió presencial.

El personal de l’OAC contactarà amb les persones que tinguin cita reservada i, en funció del motiu de la reserva, s’oferirà la possibilitat de fer la gestió a través de videotrucada. Si la persona interessada accedeix a aquesta modalitat, rebrà un correu electrònic amb la informació detallada dels passos a seguir ja sigui per establir la connexió com també per descarregar o bé pujar la documentació necessària.

El dia de la cita, el primer pas és la validació de la identitat del ciutadà o ciutadana. A partir d’aquí, comença l’acompanyament del personal de l’OAC a través dels tràmits i gestions que ha de fer la persona.

Cal tenir en compte, a efectes de seguretat, que l'OAC només contactarà amb aquelles persones que hagin sol·licitat cita prèviament al servei. Per tant, cal desconfiar d'aquelles trucades que es rebin sense haver-ho fet.

El personal de l’OAC ja ha rebut la formació necessària per a la posada en marxa del servei i durant els primers dies de funcionament rebrà el suport de l’empresa Floss, que ha estat l’encarregada de la implementació del sistema.