Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

L’alcaldessa convida la Generalitat a sumar-se a la Taula de la Competitivitat Industrial de Rubí El conseller d'Empresa i Treball de la Generalitat de Catalunya, Miquel Sàmper Rodríguez, ha realitzat aquest divendres una visita institucional a l’Ajuntament de Rubí i s’ha reunit amb Ana María Martínez Martínez. https://www.rubi.cat/@@site-logo/ajuntament-de-rubi.png

L’alcaldessa convida la Generalitat a sumar-se a la Taula de la Competitivitat Industrial de Rubí

El conseller d'Empresa i Treball de la Generalitat de Catalunya, Miquel Sàmper Rodríguez, ha realitzat aquest divendres una visita institucional a l’Ajuntament de Rubí i s’ha reunit amb Ana María Martínez Martínez.

El conseller amb alguns membres de l’equip de govern  (foto: Ajuntament de Rubí - Localpres).
El conseller amb alguns membres de l’equip de govern (foto: Ajuntament de Rubí - Localpres)

L’alcaldessa, Ana María Martínez Martínez i el conseller d'Empresa i Treball de la Generalitat de Catalunya, Miquel Sàmper Rodríguez, han analitzat les necessitats de la ciutat en matèria econòmica i empresarial en el marc d’una visita institucional del conseller a l’Ajuntament de Rubí. Martínez ha compartit amb Sàmper l’experiència de la Taula de la Competitivitat Industrial de Rubí (TCIR), un òrgan de concertació local i referent a la comarca, “on voldríem comptar també amb la participació de la Generalitat de Catalunya donat que és un espai on podem generar aliances, on podem compartir, acompanyar-nos i treballar polítiques de desenvolupament econòmic”.

La primera edil també ha recordat al conseller que Rubí necessita una segona estació de Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya (FGC) i la idoneïtat d’impulsar un Centre Integral de Formació Professional a la ciutat. Dues demandes rubinenques que millorarien encara més el potencial industrial del municipi.

La visita institucional a l'Ajuntament de Rubí del conseller ha permès constatar la bona sintonia entre les dues administracions. Sàmper ha descrit Rubí com “un referent en polítiques de desenvolupament econòmic” i ha animat el govern a treball com fins ara.

Prèviament, Sàmper ha visitat també l'empresa Vicente Torns per conèixer les seves les instal·lacions .

Objectius de Desenvolupament sostenible