Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

L’Ajuntament de Rubí posa en marxa un nou canal d’informació ciutadana a través de WhatsApp El servei, que ara funciona en període de proves, serà plenament operatiu a partir del dilluns 18 de febrer https://www.rubi.cat/ca/actualitat/noticies/l2019ajuntament-de-rubi-posa-en-marxa-un-nou-canal-d2019informacio-ciutadana-a-traves-de-whatsapp/@@images/image/preview

L’Ajuntament de Rubí posa en marxa un nou canal d’informació ciutadana a través de WhatsApp

El servei, que ara funciona en període de proves, serà plenament operatiu a partir del dilluns 18 de febrer
A través de WhatsApp, els subscriptors rebran informacions d'interès al seu mòbil.
A través de WhatsApp, els subscriptors rebran informacions d'interès al seu mòbil

L’Ajuntament de Rubí ha obert un nou canal de comunicació a través de l’aplicació de missatgeria per a telèfons intel·ligents WhatsApp. L’objectiu d’aquesta iniciativa és oferir la informació municipal més destacada de la jornada als rubinencs i les rubinenques, directa al seu smartphone. El servei, que és gratuït i que des de fa uns dies funciona en període de proves, serà plenament operatiu a partir del dilluns 18 de febrer.

Les persones interessades a formar part de la llista de difusió de l’Ajuntament de Rubí caldrà que se subscriguin al servei omplint un formulari, al qual podran accedir a través de la pàgina web www.rubi.cat/whatsapp. Aquest procediment ofereix totes les garanties pel que fa a la política de protecció de dades.

A través d’aquest mitjà, el consistori compartirà amb els rubinencs i les rubinenques continguts de qualitat sobre l’actualitat municipal, el trànsit, alertes d’última hora (avisos, bans, emergències, etc.) i altra informació de caire prioritari. La ciutadania també rebrà informació sobre les activitats (cursos, tallers, xerrades...) que organitza l'Ajuntament de Rubí. 

La comunicació serà unidireccional i, per tant, no es generaran converses. Els missatges s’enviaran un cop al dia, principalment de dilluns a divendres. En cas que hi hagi alguna incidència o avís remarcable, s’enviarà la informació corresponent de manera puntual.

Per poder rebre tots aquests continguts, caldrà que l’usuari del servei afegeixi a la llista de contactes del seu telèfon mòbil el número del canal de WhatsApp municipal, que se li facilitarà en el moment de formalitzar l’alta. I és que, al tractar-se d'una llista de difusió, si no s’afegeix el número de telèfon a la llista de contactes, WhatsApp tractarà els missatges com a spam i no arribaran al seu destinatari.