Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Els veïns que detectin problemes a la TDT pel desplegament de la 4G tenen a la seva disposició un telèfon gratuït Les operadores mòbils han habilitat el número 900 833 999 per atendre les possibles incidències, que es resoldran de forma gratuïta https://www.rubi.cat/ca/actualitat/noticies/els-veins-que-detectin-problemes-a-la-tdt-pel-desplegament-de-la-4g-tenen-a-la-seva-disposicio-un-telefon-gratuit/@@images/image/preview

Els veïns que detectin problemes a la TDT pel desplegament de la 4G tenen a la seva disposició un telèfon gratuït

Les operadores mòbils han habilitat el número 900 833 999 per atendre les possibles incidències, que es resoldran de forma gratuïta
L’activació de la 4G pot produir problemes de recepció en la TDT.
L’activació de la 4G pot produir problemes de recepció en la TDT

Les operadores mòbils, a través de l’empresa Llega800, han posat en marxa un telèfon d’atenció gratuït ─900 833 999─ i una pàgina web ─www.llega800.es─ a on poden adreçar-se tots els ciutadans que detectin afectacions al senyal de la Televisió Digital Terrestre (TDT) motivades pel desplegament a Rubí dels serveis mòbils coneguts com a 4G.

Aquesta tecnologia de nova generació s’està activant arreu del territori sobre la banda de freqüències de 800 MHz, anteriorment utilitzada per a la TDT, la qual cosa comporta que alguns ciutadans puguin patir problemes de recepció en el senyal de televisió. Per aquest motiu, el Ministeri d’Indústria, Energia i Turisme ha establert un procediment d’actuació per solucionar les afectacions, amb l’objectiu que les molèsties siguin mínimes i la seva solució gratuïta. Així, els ciutadans poden recórrer al telèfon 900 833 999 i la pàgina web www.llega800.es per sol·licitar la resolució dels possibles problemes; un cop rebuda la notificació, l’empresa contractada per gestionar les incidències desplaçarà un tècnic qualificat que procedirà a fer les tasques de condicionament necessàries, sense cap cost per a l’usuari. El termini habitual de resolució del problema és d’entre dos i cinc dies des de la concertació de la cita.