Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

El servei de WhatsApp de Rubí suma més d’un miler de subscriptors A través d’aquest canal, la ciutadania rep informació d’interès sobre la ciutat, com ara notícies, avisos o activitats d’agenda https://www.rubi.cat/@@site-logo/ajuntament-de-rubi.png

El servei de WhatsApp de Rubí suma més d’un miler de subscriptors

A través d’aquest canal, la ciutadania rep informació d’interès sobre la ciutat, com ara notícies, avisos o activitats d’agenda

Per inscriure’s al servei de WhatsApp de Rubí cal omplir un formulari.
Per inscriure’s al servei de WhatsApp de Rubí cal omplir un formulari

En poc més d’un mes, un miler de rubinencs i rubinenques s’han registrat al servei de WhatsApp de l’Ajuntament de Rubí. Es tracta d’un canal de comunicació a través d’aquesta aplicació de missatgeria per a telèfons intel·ligents que ofereix la informació municipal més destacada de la jornada a la ciutadania, directa al seu smartphone.

El servei, que és gratuït, es va posar en funcionament en període de proves el 14 de febrer i va ser plenament operatiu a partir del 18 de febrer. Des d’aleshores, les persones inscrites reben un cop al dia, de dilluns a divendres, un recull de les informacions més rellevants: continguts de qualitat sobre l’actualitat municipal, el trànsit, alertes d’última hora (avisos, bans, emergències, etc.) i altra informació de caire prioritari, així com algunes de les activitats (cursos, tallers, xerrades...) que organitza l'Ajuntament. 

La comunicació és unidireccional i, per tant, no es generen converses. Els missatges s’envien un cop al dia, principalment de dilluns a divendres. En cas que hi hagi alguna incidència o avís remarcable, s’envia la informació corresponent de manera puntual.

Com donar-se d’alta al servei de WhatsApp
Les persones interessades a formar part de la llista de difusió de l’Ajuntament de Rubí cal que se subscriguin al servei omplint un formulari, al qual poden accedir a través de la pàgina web www.rubi.cat/whatsapp. Aquest procediment ofereix totes les garanties pel que fa a la política de protecció de dades.

Per poder rebre tots aquests continguts, cal que l’usuari del servei afegeixi a la llista de contactes del seu telèfon mòbil el número del canal de WhatsApp municipal, que se li facilitarà quan es faci efectiva l’alta i rebi el missatge de benvinguda al seu mòbil ─aquest tràmit pot demorar-se unes 48 hores─. I és que, al tractar-se d'una llista de difusió, si no s’afegeix el número de telèfon a la llista de contactes, WhatsApp tractarà els missatges com a spam i no arribaran al seu destinatari.