Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

El comerç local torna a ser protagonista del Nadal amb la campanya “Rubí, on visc, on compro” El Servei de Comerç i les entitats de comerciants col·laboren novament per oferir a la ciutadania un ampli ventall d’activitats lúdiques durant aquestes festes https://www.rubi.cat/ca/actualitat/noticies/el-comerc-local-torna-a-ser-protagonista-del-nadal-amb-la-campanya-201crubi-on-visc-on-compro201d/@@images/image/preview

El comerç local torna a ser protagonista del Nadal amb la campanya “Rubí, on visc, on compro”

El Servei de Comerç i les entitats de comerciants col·laboren novament per oferir a la ciutadania un ampli ventall d’activitats lúdiques durant aquestes festes
El regidor de Comerç i el president de la FACGR, acompanyats d’altres comerciants de la ciutat .
El regidor de Comerç i el president de la FACGR, acompanyats d’altres comerciants de la ciutat

El comerç local repeteix protagonisme a les festes de Nadal amb un ampli programa d’activitats organitzades per l’Ajuntament i les entitats de comerciants. Entre les diferents propostes, destaca la reedició de la campanya de promoció del comerç de proximitat Rubí, on visc, on compro, que en aquesta ocasió es vertebra al voltant de la figura d’un simpàtic Tió de Nadal.

El regidor de Comerç, Rafael Güeto, ha explicat que l’objectiu principal d’aquesta iniciativa és que els rubinencs i rubinenques no marxin fora de la ciutat a fer les seves compres, però que hi ha altres motivacions al darrere: “Si volem una ciutat que sigui forta i viva, necessitem un sector comercial que també ho sigui [...]. En aquest objectiu que compartim també encaixa aquesta campanya. El sector comercial té un paper molt important a l’hora de fer ciutat”. En aquest sentit, Güeto considera que la iniciativa Rubí, on visc, on compro té una doble vessant: la identitària, ja que fomenta el sentit de pertinença a Rubí; i l’econòmica, perquè “posa en valor l’oferta comercial que tenim, que hem de potenciar i hem de fer conèixer a tota la ciutat amb l’objectiu de la reactivació econòmica”.

A través de diversos elements comunicatius, la campanya convida els rubinencs a fer les seves compres de Nadal a la ciutat, alhora que els proposa alguns hàbits saludables, com ara menjar fruita i verdura comprada al Mercat Municipal. La imatge del Tió protagonista es pot veure ja en anuncis, cartells i un vídeo que compta amb la participació d’alguns comerciants de la ciutat.

Un Nadal ple d’activitats
La campanya Rubí, on visc, on compro reforça l’extensa programació d’activitats nadalenques organitzades per l’Ajuntament, la Federació d’Associacions de Comerciants i Gremis de Rubí (FACGR) i les entitats de comerciants dels barris. Una oferta que té com a principals reclams la pista de gel de la plaça de la Nova Estació, la Fira de Nadal de la plaça del Doctor Guardiet, el Tió dels comerciants o el Trenet dels comerciants, entre d’altres.

El regidor Rafael Güeto confia que tot plegat ajudi perquè aquesta sigui una molt bona campanya per als comerciants. De la seva banda, el president de la FACGR, Miquel Ortuño, s’ha mostrat optimista de cara a aquest Nadal: “L’any passat vam tenir un repunt en les vendes que vam xifrar en un 5%. Aquest any volem ser optimistes i, amb les dades que ens arriben de tot arreu, creiem que la cosa pot anar millor. El Trenet, la pista de gel, el Tió o els patges reials sumen perquè la gent es quedi a Rubí”.

Publicat a