Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

‘Rubí, on visc, on compro’ reivindica la qualitat del comerç de la ciutat El Rei Gaspar és el protagonista de l’edició de Nadal de la tradicional campanya d’impuls al comerç local de l’Ajuntament de Rubí https://www.rubi.cat/ca/actualitat/noticies/2018rubi-on-visc-on-compro2019-reivindica-la-qualitat-del-comerc-de-la-ciutat/@@images/image/preview

‘Rubí, on visc, on compro’ reivindica la qualitat del comerç de la ciutat

El Rei Gaspar és el protagonista de l’edició de Nadal de la tradicional campanya d’impuls al comerç local de l’Ajuntament de Rubí
El regidor de comerç, l’alcaldessa i el president de Comerç Rubí amb el cartell de la campanya.
El regidor de comerç, l’alcaldessa i el president de Comerç Rubí amb el cartell de la campanya

El comerç local torna a ser un eix indispensable de la programació de Nadal i Reis. En col·laboració amb l’entitat ‘Comerç Rubí’, el consistori ofereix a la ciutadania activitats tan emblemàtiques com la pista de gel, el trenet dels comerciants o el tió gegant dels comerciants, entre d’altres. Entre aquestes propostes, destaca la reedició de la campanya de promoció del comerç de proximitat ‘Rubí, on visc, on compro’ que enguany protagonitza el Rei Gaspar. A través de diversos elements comunicatius, el “Rubí, on visc, on compro” d’aquest Nadal posa l’accent en la qualitat dels comerços de la ciutat a través de l’experiència del Rei Gaspar que visita Rubí per preparar la nit màgica del 5 de gener. “Volem acompanyar al comerç local en un moment tan important com la campanya de Nadal perquè l’activitat comercial és un dels motors de l’activitat econòmica del nostre municipi”, explica l’alcaldessa, Ana María Martínez. La rubinenca ha destacat que la campanya comercial més important de l’any coincideix amb l’estrena de la remodelació de l’illa de vianants: “El comerç ha estat un dels motius per ampliar i remodelar l’illa de vianants. Només començar la primera fase de les obres ja es van començar a llogar locals que fins llavors estaven buits. Confiem que l’illa de vianants posi la cirereta a la campanya de Nadal”, conclou Martínez que també ha destacat el paper del comerç de proximitat per crear identitat i cohesió social.

Miquel Ortuño, president de Comerç Rubí, ha lloat el lema de campanya que recalca el fet que a Rubí s’hi pot trobar tot el que cal per celebrar aquestes festes: “On Visc, On Compro és una frase que ja ho diu tot. Esperem que aquest Nadal, les vendes funcionin tan bé com sempre. Hi ha establiments que per aquestes dates poden arribar a vendre més del 50% del que vendran durant tot l’any”.