Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Funciona la meva web? Aprèn a mesurar resultats amb Google Analytics i altres eines Formació empresarial. https://www.rubi.cat/ca/actualitat/agenda/funciona-la-meva-web-apren-a-mesurar-resultats-amb-google-analytics-i-altres-eines/@@images/image/preview

Funciona la meva web? Aprèn a mesurar resultats amb Google Analytics i altres eines

Formació empresarial.

Etiquetes

.

Programa


Formació de 16 hores dividida en 4 sessions els dies 13, 20 i 27 de novembre i 4 de desembre de 2020

OBJECTIUS

  • Entendre les utilitats de l'analítica web.
  • Aprendre a utilitzar en profunditat Google Analytics.
  • Conèixer el context del màrqueting digital i els fonaments de l'estratègia online.
  • Introduir al posicionament SEO.
  • Conèixer l'analítica en xarxes socials.


CONTINGUTS

Sessió 1:

  • Introducció al curs:
    • Objectius, temari i metodologia.
  • Màrqueting digital:
    • Introducció.
    • La importància de la mètrica i el seguiment.
  • Google Analytics:
    • Instal·lació i configuració:
      • Usuaris.
      • Compte, propietats i vista.
    • Compte demo de Google Analytics.
    • Mètriques bàsiques (KPI’s).


Sessió 2:

  • Google Analytics:
    • Mètriques, filtres, dates i segments.
    • Configuració de panells.
    • Objectius personalitzats: què són i com configurar-los.
    • Esdeveniments: què són i com configurar-los.
    • Dades de Google Ads.
  • Competència de Google: altres serveis similars.
  • Altres serveis útils de Google: Google Marketing Platform.


Sessió 3:

  • SEO:
    • Funcionament d'un motor de cerca: indexació, rellevància i popularitat.
    • SEO on-site vs. SEO off-site
  • Analítica SEO:
    • Introducció.
    • KPI’s per a SEO.
  • Eines:
    • MetricSpot, Sistrix, webversusweb...


Sessió 4:

  • Introducció al monitoratge en xarxes socials:
    • Objectius.
    • Escriptoris i Panell de Control.
    • KPI’s.
  • Eines i complements.

 

INSCRIU-T'HI AQUÍ

 

Més informació


Destinataris: Persones emprenedores, empreses, pimes, professionals i autònoms/es que vulguin aprendre a analitzar la seva estratègia online.

Data: 13, 20 i 27 de novembre i 4 de desembre del 2020

Horari: De 09.30 a 13.30 h

Modalitat: Formació en línia. Les persones inscrites rebran un enllaç per accedir a la formació uns dies abans del seu inici.

Ponent: Miguel Á. Márquez // MQZ-studio

 

PLACES LIMITADES

Aquesta formació està valorada en 640 €. Està subvencionada al 100% i, per tant, no suposa cap despesa per al participant.

L'organització es reserva el dret d'anul·lar les jornades formatives que no tinguin un mínim de participants.

Durant la sessió formativa es podran realitzar fotografies i/o gravacions audiovisuals. La inscripció a l'acte porta implícit el consentiment per poder publicar fotografies o documents videogràfics on la persona inscrita pot aparèixer.

 

Organitza:

rubiempresa_image_gallery_ajuntament.jpgrubiempresa_image_gallery_ose_2.jpg

rubiempresa_image_gallery_sant cugat.jpg