CRM, l'eina imprescindible per vendre, fidelitzar i gestionar els teus clients amb èxit
Aquesta activitat ja ha finalitzat
- https://www.rubi.cat/ca/actualitat/agenda/crm-leina-imprescindible-per-vendre-fidelitzar-i-gestionar-els-teus-clients-amb-exit
- CRM, l'eina imprescindible per vendre, fidelitzar i gestionar els teus clients amb èxit
- 2022-11-29T09:30:00+01:00
- 2022-11-29T13:30:00+01:00
- Formació empresarial
-
09:30
- Sala Fòrum, Masia Can Serra
- alv@ajrubi.cat
- 93 588 70 00 ext. #6154
-
- Persones emprenedores, empreses, pimes, professionals, autònoms/es...
- Organitzador: Rubí Empresa
- Preu: Gratuït
- Cal inscripció prèvia: Sí
- Afegiu l'esdeveniment al calendari
Programa
Formació de 12 hores dividida en 3 sessions els dies 29 i 30 de novembre i 1 de desembre de 2022
OBJECTIUS
- Entendre què és un CRM i els seus usos en les àrees del màrqueting (campanyes d’e-mail i telemàrqueting), les vendes (gestió comercial, facturació, etc.) i l’atenció al client (gestió de casos, tiquets, etc.).
- Aprendre a gestionar i segmentar una base de dades de clients actuals i potencials.
- Aprendre a automatitzar tasques repetitives dins del procés de venda.
- Oferir un servei de suport més eficaç i de millor qualitat. Eines d'anàlisis de processos i previsió de resultats. Configuració i personalització del sistema. Disseny de plantilles de correus i documents. Importació-exportació de llistes i dades. Integració amb altres sistemes.
CONTINGUTS
Sessió 1:
- Introducció als CRM. Comparar les diferents alternatives de CRM disponibles al mercat. Conèixer les funcionalitats bàsiques.
- Obrir un compte i configurar el sistema. Crear usuaris, perfils, rols i definir permisos.
- CRM per a la gestió. Calendari i gestió de tasques, gestió documental, gestió d'inventari (productes i serveis) i gestió de preus i tarifes.
Sessió 2:
- CRM per al màrqueting. Segmentar clients, creació de campanyes de correu i telemàrqueting. Gestió d'equips de vendes.
- CRM per a les vendes. Calendari d'activitats i notificació de visites comercials. Automatització de tasques: pressupost, facturació, etc.
- Captura automàtica de clients potencials: formularis Web-to-Lead. CRM a les xarxes socials.
Sessió 3:
- CRM per al suport al client. Gestió de contactes i seguiment de clients i casos (tiquets). Autorespostes.
- CRM per al control i l’anàlisi de dades de negoci. Informes predeterminats i creació d'informes de situació i de previsió.
- Indicadors claus de rendiment (KPI). Oportunitats, vendes, accions de màrqueting, clients, etc.
Més informació
Destinataris: Persones emprenedores, empreses, pimes, professionals, autònoms/es...
Data: 29 i 30 de novembre i 1 de desembre del 2022
Horari: De 9.30 a 13.30 h
Modalitat: Presencial.
Ponent: Fabio Bugalla // Etáctica
PLACES LIMITADES
Aquesta formació està valorada en 1.440 €. Està subvencionada al 100% i, per tant, no suposa cap despesa per al participant.
L'organització es reserva el dret d'anul·lar les jornades formatives que no tinguin un mínim de participants.
Durant la sessió formativa es podran realitzar fotografies i/o gravacions audiovisuals. La inscripció a l'acte porta implícit el consentiment per poder publicar fotografies o documents videogràfics on la persona inscrita pot aparèixer.
Organitza:
Amb el suport de: