Ajuts per a despeses generals de l'habitatge
L'import màxim que es pot percebre en concepte de subvenció aquest any 2026 ha estat de 280 € per habitatge
Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte
L'import màxim que es pot percebre en concepte de subvenció aquest any 2026 ha estat de 280 € per habitatge
L'Ajuntament de Rubí ofereix ajuts econòmics per a persones propietàries d’habitatges buits que incloguin el seu habitatge a la Borsa de Mediació per al Lloguer Social (BMLLS).
L'Agència de l'Habitatge de Catalunya ofereix ajuts específics adreçats a persones que tinguin 35 anys o menys en data 31/01/2026 i que visquin de lloguer.
Ajuda bo lloguer jove per a persones llogateres de 18 a 35 anys inclosos
L'Agència de l'Habitatge de Catalunya ofereix ajuts específics adreçats a persones que en data 31/01/2026 tinguin de 36 a 64 anys que viuen de lloguer.
L'Agència de l'Habitatge de Catalunya ofereix ajuts específics adreçats a gent gran (65 anys o més en data 31/01/2026) que viu de lloguer.
Les prestacions econòmiques d'especial urgència són prestacions per afrontar situacions d'emergència en l'àmbit de l'habitatge.