Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Vols fer una reclamació? Es poden presentar reclamacions al procés de preinscripció a l'ensenyament obligatori per part de les famílies que no hagin obtingut plaça a cap dels centres sol·licitats davant la comissió de garanties d'admissió. https://www.rubi.cat/@@site-logo/ajuntament-de-rubi.svg

Vols fer una reclamació?

Es poden presentar reclamacions al procés de preinscripció a l'ensenyament obligatori per part de les famílies que no hagin obtingut plaça a cap dels centres sol·licitats davant la comissió de garanties d'admissió.

Les persones interessades poden presentar reclamacions davant la comissió de garanties d'admissió sobre les decisions d'aquest òrgan que els afectin, en el termini de tres dies hàbils adjuntant la documentació acreditativa de les seves al·legacions, quan calgui.

Només podrà presentar-se la reclamació en els següents casos:

  • La plaça assignada no correspon a cap dels centres sol·licitats (plaça d'ofici)
  • Sense plaça escolar assignada a la ciutat, per canvi de població
  • No s'ha assignat cap plaça i a la preinscripció es va marcar d'ofici
  • S'ha assignat els germans en diferents centres (germans separats i que no estaven escolaritzats a Rubí )
  • Es va fer la preinscripció, però no ha aparegut a cap llistat
  • No es va marcar plaça d'ofici a la preinscripció i es demana plaça entre les vacants que han quedat sense llista d’espera

No serà motiu de reclamació:  

  • Els cursos intermedis, quan no hi ha vacants.
  • Quan la sol·licitud resta a  la llista d’espera i està pendent que el centre confirmi la matrícula perquè s’activi la llista, amb ocasió de vacant. A tall d’exemple, si han posat a la sol·licitud els 10 centres possibles que podien demanar, apareixeran a 10 llistes d’espera fins al 2 de setembre, inclòs

En la resta de casos i abans de l’inici de curs  es podra fer una petició fora de termini, que s’atendran a l’OME de Rubí, amb cita prèvia, fora del període de reclamacions.

Per poder presentar una reclamació cal tenir en compte les dates i seguir aquest procediment:

  • Dates: 13, 14 i 15 de juny
  • Procediment:
    • Telemàtic: A través d’aquest formulari: Reclamació contra la plaça assignada
    • Presencial: Excepcionalment, es podrà demanar cita prèvia perquè se’ls atengui presencialment a l’OME telèfon 935887000, extensió 6369 i 6368 o als Serveis Educatiu del Vallès Occidental de Rubí: 935882071

Cal tenir en compte que totes les reclamacions presentades es tracten per igual, tant si es presenten el primer dia com si es presenten el darrer, i tant si es comuniquen mitjançant el formulari com amb atenció presencial.

La Comissió de Garanties d’Admissió ( CGA)  es reunirà  els dies 16 i 17 de juny i donarà resposta escrita  a cadascuna de les reclamacions per correu electrònic a partir del dia 20 de juny

T'ha estat útil aquesta pàgina?

0
1