Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

App "Rubí Ciutat" L’app Rubí Ciutat és un potent canal de comunicació que posa a l’abast dels rubinencs i rubinenques tota la informació sobre el municipi de manera àgil i eficaç. https://www.rubi.cat/ca/rubi-ciutat/app-rubi-ciutat/@@images/image/preview

App "Rubí Ciutat"

L’app Rubí Ciutat és un potent canal de comunicació que posa a l’abast dels rubinencs i rubinenques tota la informació sobre el municipi de manera àgil i eficaç.

L’aplicació permet accedir de manera directa a les notícies de la ciutat i a informació de servei com ara telèfons d’interès, farmàcies i centres sanitaris, serveis de transport i aparcaments, entre d’altres. També inclou apartats dedicats a empresa i formació ─amb accés a la Borsa de Treball i a l’oferta formativa─, medi ambient, educació i esports, així com l’espai Coneix Rubí, amb informació diversa per gaudir de la ciutat i el seu entorn natural.

Els continguts culturals tenen un protagonisme destacat a l’aplicació, que facilita la consulta de l’agenda d’activitats i informació sobre els diferents equipaments municipals.

L’app també integra un apartat dedicat al comerç local, on s’allotgen les aplicacions dels diferents establiments de Rubí.

 

Descarrega-te-la


Descarrega't l'app Rubí Ciutat per a Android

Descarrega't l'app Rubí Ciutat per a iOS

  

Comunica incidències


A través de l'app Rubí Ciutat, pots comunicar a l'Ajuntament de manera àgil qualsevol tipus d'incidència que detectis a l'espai públic. La Bústia d'incidències està pensada perquè puguis alertar dels problemes des del propi carrer, si així ho vols, enviant-nos tots els detalls que consideris oportuns i les teves dades de contacte. L'aplicació registra la ubicació de la incidència sobre el mapa i permet adjuntar-hi fotos.

 

Per què és millor utilitzar l’app que les xarxes socials?

La formulació d’una queixa o la comunicació d’una incidència és un tràmit que la ciutadania ha de fer a títol personal per tal de garantir una bona atenció en tot el procés.

D’altra banda, perquè l’administració hi pugui donar solució, sovint és necessari aportar informació precisa com ara una descripció detallada de la incidència, l’adreça exacta en què s’ha detectat o altres dades que puguin ajudar a localitzar-la. Com més concreta sigui aquesta informació, l’Ajuntament podrà determinar més fàcilment quin és el departament i el professional més adient per resoldre-la.

Tot i que les xarxes socials són un canal molt ràpid, cal tenir en compte que també presenten limitacions a l’hora d’intercanviar tota la informació necessària per al seguiment i la correcta resolució de les incidències a l’espai públic, fent necessari moltes vegades reconduir les comunicacions per altres vies ─per exemple, per poder garantir la privacitat del demandant─. A més, per tal d’assegurar una correcta atenció i la millor gestió dels recursos públics, és important que quedi constància de la transmissió i recepció, la data en què es va fer, el seu contingut íntegre i la identificació de la persona remitent i de la destinatària.  

T'ha estat útil aquesta pàgina?

3
0