Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Rubí, on visc, on compro La Regidoria de Comerç, dins del Pla de mesures anticrisi 2014, va impulsar per primera vegada la campanya Rubí, on visc, on compro, orientada a promocionar el comerç local i reforçar alhora el sentiment de pertinença de la ciutadania. https://www.rubi.cat/@@site-logo/ajuntament-de-rubi.svg

Rubí, on visc, on compro

La Regidoria de Comerç, dins del Pla de mesures anticrisi 2014, va impulsar per primera vegada la campanya Rubí, on visc, on compro, orientada a promocionar el comerç local i reforçar alhora el sentiment de pertinença de la ciutadania.

capcelera_web_ajrubi.jpg

 

Des de llavors s‘han llançat noves edicions en diferents suports: vídeos, cartells al carrer, xarxes socials i anuncis als mitjans de comunicació locals.

Aquest 2020, la crisi sanitària de la  Covid-19 ha forçat el tancament del teixit comercial no essencial durant gairebé tres mesos. Amb la desescalada, els establiments comercials i de restauració tornen progressivament a l'activitat, seguint les directrius de les autoritats sanitàries. En aquest context, l'Ajuntament de Rubí promou una nova campanya Rubí, On Visc, On compro que convida a la ciutadania a retrobar-se amb els seus establiments de confiança.

 

on visc on compro 2020.jpeg

 

Amb l'afegitó, "Vens?", el Rubí, On Visc, On compro mostra com el teixit comercial de la ciutat s'ha adaptat a les noves exigències sanitàries a través de les imatges d'allò que dona autèntic valor afegit als comerços de Rubí: les persones que hi treballen.

on visc on compro 2020_1.jpegon visc on compro 2020_2.jpegon visc on compro 2020_3.jpeg

 

Altres edicions


Per Nadal la campanya té com a protagonistes, personatges típic de l'època.

 

  

El Lluquet i el Rovelló, de Els Pastorets del Casal Popular, van protagonitzar durant el Nadal de 2017 la campanya de promoció del comerç local Rubí, on visc, on compro.

 

 

L'esport local fa equip amb els comerços de la ciutat

 

 

 

 

Mitjançant els testimonis de protagonistes molt propers, en aquesta campanya es destaquen la diversitat i qualitat dels productes que es poden trobar a la ciutat, la proximitat i el tracte familiar dels botiguers, així com l’evolució positiva que ha experimentat el comerç local en els darrers anys. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

T'ha estat útil aquesta pàgina?

0
0