Les gestions relacionades amb sancions de trànsit passen a tramitar-se a les dependències de la Policia Local
Els tràmits a partir d’aquest dimecres 2 de maig es faran des de les instal·lacions de la Policia Local a la carretera de Terrassa, número 118
La ciutadania que hagi de dur a terme gestions relacionades amb sancions per incompliment de la normativa viària s’hauran de dirigir a les instal·lacions de la Policia Local, a la carretera de Terrassa, número 118.
Fins ara, tràmits com consultes sobre terminis de pagament, estat de les al·legacions o bé la petició de fotografies es duien a terme des de les oficines municipals ubicades a la plaça de Pla i Pallejà. Des d’aquest dimecres 2 de maig, aquestes accions s’hauran de fer des de la nova ubicació.
Per tant, a partir d’aquest dimecres tots els ciutadans i ciutadanes que demanin informació sobre aquests tràmits hauran de ser dirigits cap a les instal·lacions de Policia Local amb l’horari d’atenció al públic, de dilluns a divendres de 9 h a 13.30 h. La resta de tràmits vinculats a infraccions a altres Ordenances i Reglaments municipals continuarà a les dependències situades en Pl. Jaume Pla i Pallejà.