Vendes per a no venedors: 10 consells per superar el repte de vendre
Aquesta activitat ja ha finalitzat
- https://www.rubi.cat/ca/actualitat/agenda/vendes-per-a-no-venedors-10-consells-per-superar-el-repte-de-vendre
- Vendes per a no venedors: 10 consells per superar el repte de vendre
- 2020-09-21T09:30:00+02:00
- 2020-09-21T14:30:00+02:00
- Formació empresarial
-
09:30
- Sala Fòrum, Masia Can Serra
- alv@ajrubi.cat
- 93 588 70 00 ext. 1437
-
- Persones emprenedores i empresàries que vulguin aprendre a vendre el seu projecte o el seu producte o servei.
- Organitzador: Oficina de Serveis a l'Empresa (OSE)
- Preu: Gratuït
- Afegiu l'esdeveniment al calendari
Programa
Formació de 10 hores dividida en 2 sessions els dies 21 i 28 de setembre de 2020
OBJECTIUS
Conèixer quins passos són els adients i què no hem de fer en una venda i millorar les habilitats comunicatives, comercials i socials per aconseguir més vendes.
CONTINGUTS
Sessió 1:
- Preparar la venda.
- Connectar amb el client.
- Generar diàleg amb el client.
- Escoltar activament.
- Observar els detalls.
Sessió 2:
- Comunicar amb impacte i seguretat.
- Personalitzar cada venda.
- Superar els temors i els dubtes que expressa el client.
- Portar la iniciativa.
- Enfocar la venda a un “win to win”.
Més informació
Destinataris: Persones emprenedores i empresàries que vulguin aprendre a vendre el seu projecte o el seu producte o servei.
Data: 21 i 28 de setembre del 2020
Horari: De 09.30 a 14.30 h
Lloc: Sala Fòrum, Masia Can Serra
Ponents: Montse Ramos Sánchez // Olivares i Ramos Formació
PLACES LIMITADES
Aquesta formació està valorada en 600 €. Està subvencionada al 100% i, per tant, no suposa cap despesa per al participant.
L'organització es reserva el dret d'anul·lar les jornades formatives que no tinguin un mínim de participants.
Durant la sessió formativa es podran realitzar fotografies i/o gravacions audiovisuals. La inscripció a l'acte porta implícit el consentiment per poder publicar fotografies o documents videogràfics on la persona inscrita pot aparèixer.
Organitza: