Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

13. GESTIÓ DEL PERSONAL https://www.rubi.cat/@@site-logo/ajuntament-de-rubi.svg

13. GESTIÓ DEL PERSONAL

Finalitats:

  • Gestió, manteniment i control de les nòmines de tot el personal de l'Ajuntament de Rubí, així com qualsevol gestió relacionada amb la seva posició de treball a l'Ajuntament. Gestió del control de presència. Gestió i realització de formacions al personal de l'Ajuntament. Gestió de les comunicacions internes.

Categoría interesats:

  • Personal de l'Ajuntament de Rubí

Categoria dudes personals:

  • Dades especialment protegides
  • Dades relatives a infraccions
  • Dades identificatives
  • Dades personals
  • Dades de circunstàncies socials
  • Dades académiques i profesionals
  • Dades del lloc de treball
  • Dades economiques-financeres

Categoria destinataris:

  • Empresa de riscos laborals i vigilància de la salut i OAC.

Trasnferències:

  • No hi ha transferències internacionals de dades

Base jurídica del tractament:

  • Llei 7/2007, de 12 d'abril, de l'estatut bàsic de l'empleat públic.

T'ha estat útil aquesta pàgina?

0
0