Consell dels Infants i Adolescents
El Consell Consultiu dels Infants i Adolescents de Rubí neix de la voluntat de l’Ajuntament de Rubí d’obrir un espai de participació infantil. Tot i que la seva activitat va iniciar-se durant el curs escolar 1998-99, no es va constituir oficialment fins al 2002.
El Consell dels Infants és l’òrgan on els infants de Rubí poden exercir el seu dret a participar, a expressar les seves idees i pensaments, i a proposar i/o participar en accions concretes per a la millora de la seva ciutat
Està format per infants d’entre 10 i 14 anys de les diferents escoles i instituts públics i concertats de la ciutat.
El 2016, Unicef va reconèixer Rubí amb el segell de Ciutat Amiga de la Infància i això és deu en bona part a la llarga i sòlida trajectòria del Consell dels Infants.
![]() | ![]() | ![]() |
---|---|---|
Què fa? | Com funciona? | Actes de les sessions |
![]() |
![]() |
![]() |
Plenari amb l'alcaldessa | Projectes singulars | CNIAC |