Per ajudar-nos a millorar, si vols ens pot traslladar els seus suggeriments al respecte, sense resposta de l'administració, en el següent camp de text
* El missatge no pot superar els 1000 caràcters
Coneix aquí tota la informació d'utilitat sobre quins són els serveis que presta aquest ens, en quines condicions ho fa i quins compromisos de qualitat pren. També podràs saber, entre d'altres detalls, com contactar-hi i quins són els tràmits relacionats.
En aquest apartat pots consultar el catàleg de serveis i les cartes de serveis aprovades. Per conèixer els tràmits que ofereix l'Ajuntament de Rubí es pot accedir a la seu electrònica i consultar l'organigrama per conèixer l'estructura del consistori.
Les Cartes de Serveis són documents que descriuen els serveis que presta l'administració, els compromisos de qualitat de l'Ajuntament en relació amb les persones usuàries d'aquests, així com les condicions d'accés, els mecanismes de contacte i participació.(Article 9.1 j) de la Llei19/2014, del 29 de desembre, de transparència, accés a la informació pública i bon govern)
També podeu accedir al retiment de comptes de compliment dels compromisos de les cartes de serveis al final de la pàgina.