Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Màrqueting i publicitat local: 9 maneres de comunicació offline i online. Accions clau en publicitat post-COVID-19 Formació empresarial https://www.rubi.cat/@@site-logo/ajuntament-de-rubi.png

Màrqueting i publicitat local: 9 maneres de comunicació offline i online. Accions clau en publicitat post-COVID-19

Aquesta activitat ja ha finalitzat

Formació empresarial
.

Programa


OBJECTIUS

  • Donar a conèixer 9 tipologies de publicitat local i aprofundir en els objectius i preus d’aquestes.


CONTINGUTS

  • Introducció a la publicitat i la comunicació.
  • Torretes i banderoles.
  • Marquesines.
  • “Flyers” i bustiada.
  • Publicitat als autobusos.
  • Premsa local: impresa i digital.
  • SMM - publicitat a les xarxes socials.
  • SEM - anuncis als cercadors.
  • SEO - Google Maps / Google My Business.

 

INSCRIU-T'HI AQUÍ

 

Més informació


Destinataris: Persones emprenedores, empreses, pimes, professionals, autònoms/es...

Data: 22 d’abril del 2021

Horari: De 10.00 a 12.00 h

Modalitat: Formació en línia. Les persones inscrites rebran un enllaç per accedir a la formació uns dies abans del seu inici.

Ponent: Carles Gili // CG Entusiasta Digital

 

PLACES LIMITADES

Aquesta formació està valorada en 240 €. Està subvencionada al 100% i, per tant, no suposa cap despesa per al participant.

L'organització es reserva el dret d'anul·lar les jornades formatives que no tinguin un mínim de participants.

Durant la sessió formativa es podran realitzar fotografies i/o gravacions audiovisuals. La inscripció a l'acte porta implícit el consentiment per poder publicar fotografies o documents videogràfics on la persona inscrita pot aparèixer.

 

Organitza:

rubiempresa_image_gallery_ajuntament.jpgrubiempresa_image_gallery_ose_2.jpg

rubiempresa_image_gallery_sant cugat.jpg


Amb el suport de:

rubiempresa_image_gallery_diba.jpg

Etiquetes