Funciona la meva web? Aprèn a mesurar resultats amb Google Analytics i altres eines
Aquesta activitat ja ha finalitzat
- https://www.rubi.cat/ca/actualitat/agenda/funciona-la-meva-web-apren-a-mesurar-resultats-amb-google-analytics-i-altres-eines
- Funciona la meva web? Aprèn a mesurar resultats amb Google Analytics i altres eines
- 2020-11-13T09:30:00+01:00
- 2020-11-13T13:30:00+01:00
- Formació empresarial.
-
09:30
- En línia
- alv@ajrubi.cat
- 93 588 70 00 ext. 1437
-
- Persones emprenedores, empreses, pimes, professionals i autònoms/es que vulguin aprendre a analitzar la seva estratègia online
- Organitzador: Oficina de Serveis a l'Empresa (OSE)
- Preu: Gratuït
- Cal inscripció prèvia: Sí
- Afegiu l'esdeveniment al calendari
Programa
Formació de 16 hores dividida en 4 sessions els dies 13, 20 i 27 de novembre i 4 de desembre de 2020
OBJECTIUS
- Entendre les utilitats de l'analítica web.
- Aprendre a utilitzar en profunditat Google Analytics.
- Conèixer el context del màrqueting digital i els fonaments de l'estratègia online.
- Introduir al posicionament SEO.
- Conèixer l'analítica en xarxes socials.
CONTINGUTS
Sessió 1:
- Introducció al curs:
- Objectius, temari i metodologia.
- Màrqueting digital:
- Introducció.
- La importància de la mètrica i el seguiment.
- Google Analytics:
- Instal·lació i configuració:
- Usuaris.
- Compte, propietats i vista.
- Compte demo de Google Analytics.
- Mètriques bàsiques (KPI’s).
- Instal·lació i configuració:
Sessió 2:
- Google Analytics:
- Mètriques, filtres, dates i segments.
- Configuració de panells.
- Objectius personalitzats: què són i com configurar-los.
- Esdeveniments: què són i com configurar-los.
- Dades de Google Ads.
- Competència de Google: altres serveis similars.
- Altres serveis útils de Google: Google Marketing Platform.
Sessió 3:
- SEO:
- Funcionament d'un motor de cerca: indexació, rellevància i popularitat.
- SEO on-site vs. SEO off-site
- Analítica SEO:
- Introducció.
- KPI’s per a SEO.
- Eines:
- MetricSpot, Sistrix, webversusweb...
Sessió 4:
- Introducció al monitoratge en xarxes socials:
- Objectius.
- Escriptoris i Panell de Control.
- KPI’s.
- Eines i complements.
Més informació
Destinataris: Persones emprenedores, empreses, pimes, professionals i autònoms/es que vulguin aprendre a analitzar la seva estratègia online.
Data: 13, 20 i 27 de novembre i 4 de desembre del 2020
Horari: De 09.30 a 13.30 h
Modalitat: Formació en línia. Les persones inscrites rebran un enllaç per accedir a la formació uns dies abans del seu inici.
Ponent: Miguel Á. Márquez // MQZ-studio
PLACES LIMITADES
Aquesta formació està valorada en 640 €. Està subvencionada al 100% i, per tant, no suposa cap despesa per al participant.
L'organització es reserva el dret d'anul·lar les jornades formatives que no tinguin un mínim de participants.
Durant la sessió formativa es podran realitzar fotografies i/o gravacions audiovisuals. La inscripció a l'acte porta implícit el consentiment per poder publicar fotografies o documents videogràfics on la persona inscrita pot aparèixer.
Organitza: