Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

CFGS en Màrqueting i Publicitat Aquests estudis capaciten per definir i efectuar el seguiment de les polítiques de màrqueting basades en estudis comercials i per promocionar i fer publicitat dels productes i serveis en els mitjans i suports de comunicació adequats. També es treballa en l’elaboració dels materials publicitaris i promocionals necessaris. https://www.rubi.cat/@@site-logo/ajuntament-de-rubi.png

CFGS en Màrqueting i Publicitat

Aquests estudis capaciten per definir i efectuar el seguiment de les polítiques de màrqueting basades en estudis comercials i per promocionar i fer publicitat dels productes i serveis en els mitjans i suports de comunicació adequats. També es treballa en l’elaboració dels materials publicitaris i promocionals necessaris.

Sortides acadèmiques

Amb aquests estudis s’obté el títol de tècnic o tècnica superior, que permet accedir a qualsevol estudi universitari oficial de grau. Les persones que s’han graduat en un cicle formatiu de grau superior poden obtenir la convalidació de crèdits universitaris ECTS. Per a més informació, consulteu elCanal Universitats.

Sortides professionals

La superació d’aquest cicle formatiu permet accedir al món laboral com a:

  • assistent o assistenta del cap de producte
  • tècnic o tècnica de màrqueting
  • tècnic o tècnica en publicitat
  • tècnic o tècnica en relacions públiques
  • organitzador o organitzadora d’esdeveniments de màrqueting i comunicació
  • auxiliar de mitjans en empreses de publicitat
  • controlador o controladora d’emissió en mitjans de comunicació
  • tècnic o tècnica en estudis de mercat i opinió pública
  • tècnic o tècnica en treballs de camp
  • inspector o inspectora d’enquestadors
  • agent d’enquestes i censos
  • codificador o codificadora de dades per a investigacions de mercats
  • responsable de promocions punt de venda.
  • especialista en implantació d’espais comercials.
Formació: CFGS - Cicle formatiu de grau superior
FP dual
Família: Comerç i màrqueting
Duració: 2000 hores