Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Covid-19: Servei d’atenció, assessorament i intermediació L’Ajuntament de Rubí i la societat municipal Proursa han habilitat un nou servei d’informació, assessorament i intermediació per atendre persones que estan en risc de perdre l’habitatge per situacions de salut o econòmiques derivades del context de crisi pel coronavirus. https://www.rubi.cat/ca/temes/habitatge/covid-19-servei-d2019atencio-assessorament-i-intermediacio/covid-19-servei-d2019atencio-assessorament-i-intermediacio/@@images/image/preview

Covid-19: Servei d’atenció, assessorament i intermediació

L’Ajuntament de Rubí i la societat municipal Proursa han habilitat un nou servei d’informació, assessorament i intermediació per atendre persones que estan en risc de perdre l’habitatge per situacions de salut o econòmiques derivades del context de crisi pel coronavirus.

S'hi poden adreçar:

  • Llogaters
  • Propietaris d’habitatges titulars de crèdits hipotecaris vigents
  • Propietaris d'habitatges llogats a terceres persones
  • Altres persones que estiguin en risc de pèrdua de l’habitatge


A
quest servei es presta per via telefònica o per correu electrònic.

  93 588 66 93, de 9 a 14 h, de dilluns a divendres.
  

 

Documents d'interès


Aquests documents només són models d’ajuda. Si tens interès en alguna de les mesures anteriors, els pots descarregar i omplir-los per presentar-los a qui correspongui.

En el cas que tinguis dubtes de comprensió o dificultats per a omplir-los, pots adreçar-te al Servei d’Informació i Assessorament en Habitatge a través del correu electrònic  o del telèfon 93 588 66 93, de dilluns a divendres de 9 a 14 h.

 

Enllaços d'interès


 

Em finalitza el contracte de lloguer

Els contractes amb data de venciment des del 2 d'abril fins dos mesos després de la finalització de l'estat d'alarma es podran prorrogar a petició del llogater per sis mesos més des de la data de finalització del contracte.