Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Projecte de Millora de la Competitivitat Empresarial per a les empreses de Rubí L'Ajuntament de Rubí, a través de Rubí Empresa, ofereix un servei d’assessorament 100% subvencionat adreçat a petites i mitjanes empreses i persones treballadores autònomes de la ciutat de Rubí per millorar la seva activitat. https://www.rubi.cat/ca/temes/empresa/projectes-per-a-empreses/projecte-de-millora-de-la-competitivitat-empresarial-per-a-les-empreses-de-rubi/projecte-de-millora-de-la-competitivitat-empresarial-per-a-les-empreses-de-rubi/@@images/image/preview

Projecte de Millora de la Competitivitat Empresarial per a les empreses de Rubí

L'Ajuntament de Rubí, a través de Rubí Empresa, ofereix un servei d’assessorament 100% subvencionat adreçat a petites i mitjanes empreses i persones treballadores autònomes de la ciutat de Rubí per millorar la seva activitat.

Aquest servei està adreçat a petites i mitjanes empreses i professionals autònoms de la ciutat de Rubí que necessitin orientació i suport en la millora de la seva activitat, ja sigui en aspectes concrets de la gestió empresarial o bé perquè estiguin interessades en processos més generals de reflexió estratègica.

Un equip tècnic especialitzat et guiarà en la definició d'una estratègia empresarial i t'assessorarà en les diferents àrees de gestió de la teva activitat.

Et podem ajudar en aquests àmbits:

 
ORGANITZACIÓ I
EQUIP DIRECTIU
                                                   
 
MÀRQUETING I
COMUNICACIÓ
                                                  
 
GESTIÓ ECONÒMICA

                                                  
 
FINANÇAMENT

                                                   
 
RECURSOS HUMANS

                                                    
 
PLANIFICACIÓ
ESTRATÈGICA
                                                  
 
INTERNACIONALITZACIÓ

                                                 
 
INNOVACIÓ
TECNOLÒGICA
                                                    
 
COMERCIALITZACIÓ

                                                  

 

Informació d'interès sobre el projecte

1. Metodologia del servei
2. Àrees de treball
3. Requisits
4. Procediment i terminis
5. Cost
6. Sol·licitud del servei
7. Contacte

 

1. Metodologia del servei


L’acompanyament consistirà en l'assessorament personalitzat per part d'un equip tècnic especialitzat. El procés d'acompanyament s'estructurarà en tres fases:


FASE 1

Diagnosi inicial

                                                       
 

FASE 2

Definició de les línies
i/o àmbits de treball
                                                    
 

FASE 3

Definició i execució d’accions
i/o projectes

Fase 1

  • Diagnosi inicial

Primer, realitzarem una primera entrevista de forma telemàtica perquè ens expliquis en quin punt està la teva empresa i què vols aconseguir.

 

Fase 2

  • Reflexió i elaboració del pla de treball

En segon lloc, i sobre la base de la diagnosi ja realitzada, es plantejarà amb l’empresa una sèrie d’accions i propostes de millora amb un acompanyament que pot ser de tipus més puntual, en el cas que l’empresa tingui necessitats molt concretes i definides, o bé un acompanyament més profund, si l’empresa necessita fer una anàlisi i un replantejament de tipus més estratègic.

 

Fase 3

  • Suport en l’execució del pla de creixement

A la tercera i última fase del programa es donarà suport per posar en marxa les accions identificades en el pla de creixement del negoci a través d’un pla d’acció. En aquesta fase, un expert de l’àrea o àrees identificades com a prioritàries a treballar (gestió econòmica, organització i equip directiu, màrqueting i comunicació, planificació estratègica, comercialització, recursos humans, finançament, innovació tecnològica o internacionalització) acompanyarà l’empresa en tot el procés i li donarà suport en l’execució de les actuacions.

 

Les empreses participants rebran entre 10 i 25 hores de suport tècnic. El nombre total d’hores pot variar en funció de la temàtica tractada a cada empresa.

 

2. Àrees de treball


ORGANITZACIÓ I EQUIP DIRECTIU
Desenvolupament de competències per impulsar nous models de gestió.

Descobreix les eines de gestió empresarial que t’ajudaran a millorar la direcció de la teva empresa.

MÀRQUETING I COMUNICACIÓ
Millora del posicionament de l’empresa a través d’un pla de màrqueting i comunicació.

Crea i aplica una estratègia de màrqueting i comunicació per millorar la visibilitat de la teva empresa i arribar a més clients potencials.
 

GESTIÓ ECONÒMICA
Realització d’una anàlisi de la situació econòmica actual i desenvolupament d’accions per a la millora de la rendibilitat.

Optimitza la gestió de preus, marges i l’estructura de costos per incrementar la rendibilitat de la teva empresa.
 

FINANÇAMENT
Cerca de noves línies de finançament i suport per gestionar les ajudes destinades a mitigar els efectes de la Covid-19.

Desenvolupa i fixa línies d’actuació financeres per optimitzar la gestió de la tresoreria de la teva empresa.

RECURSOS HUMANS
Millora dels processos de selecció de personal i desenvolupament del talent.

Valora les necessitats del nou equip humà i dissenya un pla per promoure el talent intern.

PLANIFICACIÓ ESTRATÈGICA
Orientació i definició de les línies estratègiques més adequades i objectius a seguir.

Crea una metodologia per fer previsions que t’ajudin a analitzar la projecció futura de la teva empresa.

INTERNACIONALITZACIÓ
Obertura de nous mercats a l’estranger.

Comença a exportar, consolida la teva experiència o diversifica els mercats d’exportació actuals de la teva empresa.

INNOVACIÓ TECNOLÒGICA
Millora de la productivitat per mitjà de la implantació de noves tecnologies.

Utilitza nous processos tecnològics per transformar digitalment la teva empresa i afavorir-ne el rendiment.

COMERCIALITZACIÓ
Optimització de les vendes.

Potencia la comercialització dels teus productes i descobreix nous canals de venda.

 

3. Requisits


Per rebre l’acompanyament, les empreses o persones treballadores autònomes interessades hauran de complir els següents requisits:

  • Tenir domicili social al municipi de Rubí.
  • Tenir  la matriu o centre de decisió a Rubí.
  • Omplir el formulari perquè es pugui valorar la seva candidatura.
  • Complir amb les seves obligacions laborals, tributàries i fiscals respecte a l’AEAT i la Seguretat Social.
  • Per a l’acompanyament telemàtic és necessari disposar d’equips informàtics i connexió a Internet, així com tenir coneixements informàtics a nivell d’usuari/ària per part de la persona o equip que participi en el programa.

 

4. Procediment i terminis


  1. Les empreses interessades han de sol·licitar el servei a través del formulari de participació del projecte.
  2. Un cop rebuda la demanda, es comprovarà que totes les dades són correctes i que estan al corrent de les seves obligacions.
  3. Les companyies i/o persones interessades a participar que obtinguin una valoració positiva rebran un correu electrònic informatiu on se’ls comunicarà que han estat admeses al programa i seran convocades per realitzar una primera entrevista de forma telemàtica.
  4. Una vegada realitzada la primera entrevista, s’elaborarà el pla de treball amb les accions i propostes de millora que es volen desenvolupar.
  5. Quan finalitzi el projecte s’enviarà una enquesta a les empreses participants per tal que valorin el projecte.

 

 El programa té una durada d’un any.

L’admissió al programa serà per ordre cronològic, és a dir, segons la data de realització de la demanda.

 

5. Cost


100% subvencionat

El servei té un cost aproximat per empresa d’entre 1.500 € i 2500 €, en funció del nombre d'hores rebudes.

Està promogut i finançat al 100% per l’Ajuntament de Rubí i la Diputació de Barcelona. Per aquest motiu, no suposa cap cost per a les empreses participants.

 

6. Sol·licitud del servei


Si vols sol·licitar el servei per millorar la competitivitat de la teva empresa i fer-la créixer, només cal que omplis el formulari de participació per tal que la teva sol·licitud sigui valorada.

 

 Omple el formulari per participar en el Projecte de Millora de la Competitivitat Empresarial. 

 

7. Contacte


 Miguel  Segura
 masm@ajrubi.cat
 
93 588 70 00 (ext. 1439)
 Horari de 8 a 15 h
 Masia Can Serra
 C. Can Serra, 3
 PAE CIT 5B La Llana - Can Serra 

 

 


Organitza:

rubiempresa_image_gallery_ajuntament.jpgrubiempresa_image_gallery_ose_2.jpg
 


Amb el suport de:

rubiempresa_image_gallery_diba.jpg 

T'ha estat útil aquesta pàgina?

1
0