Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Impuls en femení Programa per empoderar les dones empresàries per gestionar microempreses en un entorn digital. https://www.rubi.cat/@@site-logo/ajuntament-de-rubi.svg

Impuls en femení

Programa per empoderar les dones empresàries per gestionar microempreses en un entorn digital.

L'Ajuntament de Rubí, a través de Rubí Empresa, ha posat en marxa el projecte Impuls en femení. Aquesta iniciativa, que compta amb la col·laboració de la Diputació de Barcelona, pretén fomentar l’emprenedoria femenina i ajudar les empreses rubinenques liderades per dones a través d’un itinerari formatiu personalitzat i d’un assessorament i seguiment individualitzat dels projectes empresarials. 

 

Informació d'interès sobre el projecte

1. A qui es dirigeix el programa?
2. Objectius
3. Beneficis per a les participants
4. Informació pràctica
5. Requisits
6. Contacte

 

1. A qui es dirigeix el programa?


Impuls en femení s’adreça a dones que liderin empreses ubicades i/o domiciliades al municipi de Rubí.

 

2. Objectius


  • Impulsar l’emprenedoria femenina ajudant a projectes concrets i de manera personalitzada.
  • Donar suport, acompanyament i formació concreta per poder decidir quina gestió i quins recursos poden ser els més necessaris i efectius.
  • Crear sinergies i compartir inquietuds, coneixements i experiències amb altres dones emprenedores.
  • Generar aliances i teixit empresarial així com crear un espai de creativitat i viver d'idees.
  • Construir de manera col·lectiva un hub d'emprenedoria femenina a Rubí.
  • Ajudar les empresàries perquè desenvolupin solucions innovadores en les seves empreses i promoure el talent i la millora de la competitivitat de les empreses de Rubí.
  • Fomentar un entorn participatiu entre dones empresàries on compartir experiències i reflexionar.

 

3. Beneficis per a les participants


  • Participar en un grup de treball reduït.
  • Suport per part del grup de treball en la implementació de les eines i tècniques impartides.
  • Acompanyament en el desenvolupament de les àrees de treball.
  • Formació a mida segons les necessitats concretes del seu projecte.
  • Generar sinergies de treball i col·laboració amb altres empresàries i projectes.
  • Fer networking amb altres empresàries.
  • Fer créixer el seu capital social.
  • Compartir coneixement i experiència.
  • Difusió i visibilitat del seu projecte.

 

4. Informació pràctica


CALENDARI

Està previst que el projecte comenci a principis d’octubre de 2022.

 

DURADA

El projecte té una durada de 3 mesos. Es realitzaran 12 sessions durant els tres mesos.

 

DINÀMICA

El programa es desenvolupa a través de grups de treball que es reuneixen cada setmana. Es crearan 4 grups de treball formats per 4 participants cadascun.

Les sessions, que estaran guiades sempre per la coordinadora, tindran l'estructura següent:

 

REFLEXIONAR     >     PLANTEJAR     >     DEFINIR     >     IDEAR     >     COMPARTIR     >     MOTIVAR

Durant el programa, s’abordaran les dificultats i reptes en què es troben actualment les participants per dur el seu projecte empresarial allà on volen.

 

CONTINUÏTAT

Un cop finalitzi el programa i s’assoleixin els objectius, es realitzaran sessions de seguiment per als nous reptes.

 

5. Requisits


Per poder participar en el programa, cal complir els següents requisits:

  • Ser autònoma i tenir l’empresa donada d’alta a Rubí.
  • L’empresa ha d’estar liderada per una dona. En el cas d’empresàries individuals, la titular de l’activitat econòmica ha de ser una dona. Si es tracta de Societats Limitades, la participant ha de formar part de l’accionariat de l’empresa.
  • L’empresa ha de tenir menys de 10 persones treballadores i un volum anual de negoci inferior a 2 M€.
  • Tenir domicili social al municipi de Rubí.
  • Tenir la matriu o centre de decisió a Rubí.
  • Omplir el formulari perquè es pugui valorar la seva candidatura.
  • Complir amb les seves obligacions laborals, tributàries i fiscals respecte a l’AEAT i la Seguretat Social i l’Ajuntament de Rubí.
  • Per a l’acompanyament telemàtic és necessari disposar d’equips informàtics i connexió a Internet, així com tenir coneixements informàtics a nivell d’usuària per part de la persona que participi en el programa.

 

 Anima't a participar-hi!

 

6. Contacte


  Masia Can Serra
  C. Can Serra, 3
  PAE La Llana - Can Serra
  93 588 70 00 (ext. #6150)
  occ@ajrubi.cat

 


Organitza:

rubiempresa_image_gallery_ajuntament.jpgrubiempresa_image_gallery_ose_2.jpg
 


Amb el suport de:

rubiempresa_image_gallery_diba.jpg 

T'ha estat útil aquesta pàgina?

2
0